Pasa Beach reviews

Alles top

van Houtert
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2023

Pasa beach hotel

Pasa Beach is een prima hotel met een privestrand voor de gasten.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2023

Leuk hotel met animatie voor een redelijke prijs

Een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. 6 dagen per week animatie wat overdag elke dag hetzelfde is. Yoga, waterpolo en zumba. Een leuk animatieteam die hun best doen om er iets leuks van te maken. Het eten is veel van hetzelfde maar dat was voor ons geen probleem. Wij hebben een prima vakantie gehad in Pasabeach.

de Groot
Laatst bijgewerkt: 11 juni 2023

Relaxen en ontspannen

Pasha Beach is een 4 sterren hotel met heel veel voordelen .Een hotel dat er is voor de echte levensgenieter, die van strand , zwembaden , goed eten , veel winkels en mogelijkheden heeft om heel goedkoop naar haven , bazaar,en bezienswaardigheden te reizen .Busritje 2 personen 1.40 euro.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Prijs kwaliteit is in balans.

Goed bereikbaar. Vanaf de hoofdstraat binnen 1 minuut met de Dolmus van en naar het centrum 10 minuten Max. voor 10’lira pp. Prettig en zonnig strand direct bereikbaar via royale trap of opzij voor minder validen. Strand is donker fijn kiezel en zand. Ligsteiger is ruim, twee trappen opzij toegang tot de zee. Twee bescheiden en zeer schone zwembaden. Voldoende zit en lig-gelegenheid. Vriendelijk personeel en ‘at your service’.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2022

Heel mooi hotel

Een heel goed en groot buffet, alleen wel erg veel kippevlees.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Prima hotel. Goed eten. Schoon. Erg vriendelijke medewerkers maar duidelijk dat er gasten zijn die de sfeer iets te nadrukkelijk bepalen

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Heerlijk hotel

Genoten van 10 dagen vakantie, ik zal volgende keer weer het zelfde hotel boeken

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Heerlijk hotel

Ik zou het hotel opnieuw boeken, heerlijk 10 dagen geweest met mijn dochter

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2022

Goed hotel

We hebben een hele fijne vakantie gehad, hotel is goed, schoon, personeel is vriendelijk, eten goed, ligging ook.

Aqua-joggen elke middag
Hotel