Isla Panorama (ex Ideal Panorama) reviews

9,8

Hr. R. Bandhoe
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Hotel accommodatie Panorama Ideal

Het is geen hotel maar losse kamers om het hoofdgebouw heen. Waardoor je veel naar boven en beneden moet lopen. Glijbaan ligt ver van het zwembad, dus ander gebouw en is niet vaak open. Familie kamer is mooi groot maar oudbollig, badkamer is te klein, balkon is verschrikkelijk klein en geen mooi uitzicht. Kamers/hotel is niet goed onderhouden qua houtenkozijnen, muren. Kamers worden niet schoongemaakt, pas na 2 tot 3 keer vragen. Als je een kaart ophangt voor cleaning the room, krijg je alleen schone handdoeken en de bedden worden opgemaakt. Toilet/wastafel wordt niet schoongemaakt, zo ook de vloer. Na 3 x vragen is dit gebeurd. Ik heb zelf het toilet en vloer schoongemaakt omdat ik geen zin had om dit ieder keer te vragen. Eten en animatie kan beter. Positief: erg vriendelijk personeel, bar en terras is mooi en lekkere drankjes voor volwassenen en kinderen. Je moet zelf het beste hiervan maken. Wij zijn veel weg geweest.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Heel slecht

Voor het geld dat ik betaald heb kan dit hotel echt niet. Eten word niet aangevuld, kamers niet schoon. Airco werkte niet. Heel erg jammer voor dit geld had ik echt beter verwacht.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2022

Prima

Kamers zijn simpel, badkamer en airco moeten worden gerenoveerd! Schoonmaak en handdoeken horen gewoon dagelijks gedaan en verzorgd te worden echter is het maar eens in de 3 dagen. Het eten is uitstekend. Veel gierige reizigers klagen te veel over het hotel, maar dan moeten ze maar lekker in Nederland blijven met hun verwende gedrag! Personeel verdiend gewoon echt veel meer respect, ze werken keihard en proberen je naar je zin te maken. Uitzicht is mooi, het hotel is echter niet 4 sterren waard. Het is meer een boutique hotel waardig. Voor de rest een geweldige vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

kleinschalig hotel in een prachtige omgeving

mooie ligging enige nadeel de vele trappen maar dat wisten we van tevoren. Het strand is ongeveer 10 minuten lopen maar hoort niet bij het hotel. animatie was goed . eten was uitgebreid en kamers zagen er goed uit .

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Super gezellig

Mooi hotel ligging tegen berg aan. Nette kamers en heerlijk eten. Vriendelijke mensen prima service

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Goed hotel vriendelijk personeel helemaal top

Top hotel prima personeel goed eten in een woord top voor iemand slecht te been geen aanrader veel trappen ligt tegen een helende weg

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2019

Perfect

Mooi schoon hotel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2017

Ik ga het niemand aanraden

Bedden zijn te hard, week niet geslapen. Kamers worden niet schoongemaakt, alleen als je geld op bed neer legt, dan doen ze iets beter hun best op het bed opmaken. Badkamer niet 1 keer schoon gemaakt tijdens verblijf. Was al vies bij aankomst, de hele kamer ook!

Uit zicht over de zee van uit hotel