Halici Marmaris reviews

Halici 1

Goede hotel

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

gemoedelijk en gezellig hotel

Ligging dichtbij winkels en boulevar en haven,Je ken er goed wandelen en fietsen.Halici hotel vriendelijk personeel,schoon en goed gewoon eten,Niet uitgebreid maar goed.Goed hotel voor de prijsklasse.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Goed hotel en niet duur

Ligging heel gezellig bij boulevar,Winkels en strand en terrassen.Bij haven op loopafstand.Vriendelijk personeel en schoon overal.Eten goed van smaak.Minder keuze als ergens anders echter alles is oke.Niet luxe maar gewoon.Echter je voelt je er gauw thuis.Heel goed heb ik t er gehad.Ik zou hier weer voor kiezen.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Prima prijs kwaliteit verhouding

Vriend3lijk personeel Alles op loopafstand Wel erg harde bedden, maar snel opgelost door personeel Goed eten, best divers bij diner

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

gewoon goed voor deze prijs

ben er jaren geleden geweest maar is heel veel verbeterd

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Gezellig hotel

Ideale ligging, Kamers wat aan de kleine kant. Eten goed en gevarieerd. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

prima hotel jammer zoveel russen

vroeger was het een ouderwets halfpensionhotel niet aantrekkelijk voor oostblokkers, nu door all in concept miegelt het van de oostblokkers waar toch meer luidruchtige dronken respectloze mensen bij zijn helaas verder prima ....vroeger klachten over eten dat is nu beduidend beter

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

mooi hotel

mooi hotel,,vriendelijk personeel..ligging erg goed,,schoonmaak van de kamer,-wc-douche-slecht..geen tafeltje op balkon..hele harde bedden..katten in restaurant moet niet kunnen..eten was goed..heb wel een paar keer moeten wachten dat het niet bijgevuld was..muziek bij het zwembad,,heerlijk achtergrond muziek..weinig parasols bij het zwembad..

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Voor ons mooie herinneringen

Wij zijn van 1995 tot 2005 in Halici geweest en voor ons was het een feest van herkenning. Moet hier en daar nog wat opgeknapt worden, maar de eigenaresse die wij nog kende als jong meisje, vertelde ons dat alles in fases word opgeknapt. De buffetten waren goed, de hoofd gerechten waren afwisselend

Uitzicht vanuit de kamer