Elegance Hotels International Marmaris reviews

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Uitmuntend

Dit is genieten de beste locatie aan het strand en zwembad aan de boulevard van Mamaris

Laatst bijgewerkt: 4 november 2022

Goede verzorgde vakantie

Ultra relaxte vakantie waarin het ons aan niks ontbrak. Lekker en afwisselend eten, vriendelijk Turks sprekend maar internationaal lachend personeel, strak aan de boulevard en het strand waar we gebruik maakten van de strandbedden- en handdoekservice.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Niet schoon en onderkomen

Het hotel is ons heel erg tegen gevallen. Het is absoluut geen 5 sterren waard. Dit was de 5e keer Marmaris, maar dit hotel was echt het slechts. De eetzaal was enorm smerig, en het eten was ook niet echt om over een huis te schrijven. Ook waren de kamers erg onderkomen, vooral de badkamers. De bedden sliepen wel goed en de ligging van het hotel was echt super. Ook behandelingen in de Spa waren erg goed.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

Ik raad een ieder aan dit 5 sterren hotel te nemen

We zijn blij dat we dit hotel genomen hebben. Naar het centrum is het lopen te doen. De dolmus bussen stopt overal. Accommodatie van dit hotel is zeer goed. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zijn gastvrij.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

Mooi hotel

Prima hotel, eten goed met heerlijke pier om overdag te zonnen. Enige minpunt is de harde muziek bij het zwembad overdag, je kunt bijna niet met iemand praten (voor de andere persoon ben je onverstaanbaar).

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Vriendelijk personeel

Personeel kent geen Engels, dus mis communicatie. Schoonmaak van de kamers is ver te zoeken. Diner is vrij eenvoudig. Het is geen 5 sterren hotel.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Top hotel! Goed eten top ligging mooie kamers

Top hotel! Goed eten top ligging mooie kamers Het enige min punten is dat de bar om 0:00 uur sluit. Dat had een uurtje later mogen zijn. Verder alles echt top geregeld

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

super

Er waren paar min punten , maar in grote worden ben ik echt tevreden. Zou ik aanbevelen aan mijn kennissen en vrienden .

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Mooi hotel met groot verschil tussen luxe en standaard gedateerde kamers

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Airco’s werken slecht op de standaard kamers . Bij de luxe kamer heb je echt comfort en goede bedden met een mooie douche en allles netjes. Het eten is simpel en elke dag hetzelfde . Wachten op een Pancake of een stukje vlees .. een veel ste kleine bakplaat met 1 kok voor zoveel gasten is echt te weinig. Het personeel is vriendelijk en bij de receptie goed Engels sprekend personeel wat erg fijn is De ligging van het hotel is heerlijk zo dicht bij het strand met een steiger met goede ligkussens.. al met al … een fijn hotel als je een comfort luxe kamer boekt ..

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Slechte ervaring en onvriendelijk personeel. Er wordt niet schoongemaakt in de kamers.

Ik ga nooit meer naar Elegance. Ik ging met 16 personen. Het was niet een fijne ervaring. Onvriendelijk personeel en kamers zijn niet schoon.

Het zwembad vanaf de trap
Vanaf de kamer uitzicht