Green Nature Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Goed Hotel

Lekker eten, schone kamers, niks op aan te merken.

Hr. T. Brandsma
Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2023

Het resort was echt geweldig. Schoon, vriendelijk en behulpzame mensen. Echte aanrader.

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2023

Geweldig resort

Dit resort bevind zich aan het rand van het bos. Mooi uitzicht naar de bergen. Zee op korte loopafstand.personeel vriendelijk..eten echt heerlijk.veel animatie..hier kom je niets te kort. Geweldig.

Rian Joosen
Laatst bijgewerkt: 28 september 2022

Zeer gehorig hotel gericht op Engelse gasten.

Kamers waren oud, erg klein en gebouw was heel erg gehorig. De bedden zijn vrij hard. De Engelse gasten overheersen in alles. Ze maken veel ruzie omdat ze erg veel alcohol nuttigen. Toch krijgen ze voorrang van het hotel. Het eten was wel erg smakelijk, maar niet warm genoeg. Voor ons zeker geen herhaling in dit hotel en ik raad het niet aan aan andere Nederlanders.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Goed hotel

Goed hotel, eten was prima, voldoende keuze. Zeer vriedenlijk personeel. De mix dranken vielen wat tegen men had maar de keuze uit ca 5 verschillende. Rondom de 2 Pools was het erg druk met ligbedjes die allemaal tegen elkaar aan stonden. De meeste waren natuurlijk smorgens al voorzien van handdoeken dus als je later kwam moest je wel even zoeken naar nog een vrij bedje. Wat ik een enorme tegenvaller vond was het ala carte restaurant, wat een aan fluiting, hoorde volgens mij helemaal niet bij het hotel maar was van derden. Zeer onvriendelijk personeel en viel ook niet binnen all inclusieve formule. Was er formule 1 gaan kijken en je kunt er ook voetbal live kijken dat is waarmee ze mensen proberen te lokken. Nergens een prijslijst te zien, en drank wordt pas achteraf afgerekend, dan schrik je wel even ca 7 euro voor een biertje.maar los daarvan is het een geweldig hotel. Ze hebben ook een schuttle service 3x per dag naar het strand. Het hotel ligt een beetje afgelegen tegen een bosrand aan. Maar binnen een paar honderd meter sta je op de mainroad met allemaal winkels, en iets verder lopen op de prachtige strand boullevard van een paar km lang met allemaal bars en hotels die je kunt wandelen tot aan de haven in marmaris, savonds heel leuk om te doen. Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 3 september 2022

Goed hotel

Dit hotel heeft een goede ligging (10min lopen naar t strand) & 5 minuten naar de hoofdweg waar de winkels al beginnen. Om naar de stad te gaan raad ik een taxi aan. Wij zaten in de clubkamer, elke dag werd er schoongemaakt maar de bedden waren echt heel slecht. Ook de kamer is erg oud en verwaarloosd. Zwembad en omgeving wordt elke dag schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2022

goede bedden met airco, fijn hotel ik zou een ander dit hotel zeker aanra

Ik zou anderen dit hotel zeker aanraden. zeer goed eten, vriendelijk personeel. Top eigenlijk

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2022

Goed en netjes hotel

Hotel is goed voldoet aan alle eisen , de spa is erg goed en fijn. Eten is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. 1 ding is wel slecht en moet je echt rekening mee houden . De kamers zijn ZEER gehorig. Als de buren een poepie laten dan hoor je die. Gaat de buurman praten dan hoor je ieder woord. Bij de deur zit een kier van 2 cm en de sloten gaan niet goed dus mensen rammen met de deuren

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Heerlijk (groot) resort met gezellige animatie

Het is een super hotel! Erg gezellig altijd! Heerlijk eten en afwisselend. Animatie team doet activiteiten voor kinderen en voor oudere. Sporten, optredens etc. Kamer niet heel hygiënisch. Wel elke dag schone handdoeken

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Prima hotel voor goede prijs

Mooie ligging tussen de bossen. Stukje lopen naar het strand. Eten is prima. Genoeg variatie. Personeel erg vriendelijk. Leuke shows.