10 beoordelingen voor Hotel Asli in Marmaris Lycische Kust

Asli

3 sterren
6.4
  • Animatie
    2.6
  • Eten & drinken
    5.5
  • Faciliteiten
    5.9
  • Hygiëne
    7.0
  • Kamer
    6.1
  • Kindvriendelijkheid
    4.0
  • Kwaliteit bedden
    10.0
  • Ligging
    8.2
  • Prijs/ kwaliteit
    6.2
  • Service personeel
    5.9
  • 0 experts: -
  • 10 vakantiegangers: 6.4
10 beoordelingen
  • 1.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      1.0
    • Faciliteiten
      1.0
    • Hygiëne
      3.0
    • Kamer
      3.0
    • Kindvriendelijkheid
      1.0
    • Ligging
      4.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    • Service personeel
      1.0
    Esther
    op 27.09.2011:

    Verschrikkelijk

    Dat dit hotel nog te boeken is,is mij een raadsel,we hebben nog nooit zo''n slecht hotel gehad.
    Het personeel is uiterst onbeschoft en de Manager is nog erger.
    Het is rennen voor je eten,want op is op,en er word niet meer bijgevuld.Een opmerking over het eten aan de manager leverde ons een uitzetting van het hotel op,6 personen waaronder een echtpaar van 80 jaar en een kleintje van 2 jaar.
    Laat a.u.b. daar nooit meer mensen heen gaan die sparen voor hun vakantie en die een onbezorgde,leuke vakantie verdienen.

    Lees meer
  • 1.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      1.0
    • Faciliteiten
      1.0
    • Hygiëne
      1.0
    • Kamer
      3.0
    • Kindvriendelijkheid
      1.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    • Service personeel
      1.0
    Santina
    op 03.10.2011:

    boek daar nooit voor je vakantie

    Wat een verschikkelijk hotel zeg!! de eerste week met spanningen gelopen door een russische man of poolse man om nog maar over russische vrouwen te spreken die zijn net zo erg.. Het eten was echt slecht heb op brood en patat geleefd.. het personeel is ook niet erg aanspreekbaar engels kunnen ze niet goed en na een week beginnen ze pas hello te zeggen!!
    doordat bij het asli hotel de eerste week echt verpest was was de tweede week in een ander hotel de hele vakantie een domper geworden want dan ben je moe en uitgeput en ziek van wat er de eerste week is voorgevallen.. Boek hier nooit meer het is zonde van je geld en van je vakantie...

    Lees meer
  • 6.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Kamer
      3.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      3.0
    • Service personeel
      4.0
    Wilco
    op 17.05.2011:

    Perfecte ligging. Eten slecht, koud, en weinig keus in warm eten.Geen all-in waard moet ik zeggen

    Zeker geen 400 euro waard... Jammer. Warm Eten weinig keus en s'middags en s'avonds veel van hetzelfde eten bij koud buffet.

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      3.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      5.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      5.0
    marloes
    op 27.08.2011:

    Goed schoon hotel

    Goed hotel, maar personeel weinig contact.
    Weinig animatie en erg rustig.
    Ook erg jammer dat je alleen achter gebruik kon maken van het all in gedeelte

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      7.0
    Esther
    op 07.08.2011:

    schoon hotel.

    Asli is een net, schoon hotel. Het eten is voldoende, maar niet erg uitgebreid. Een paar avonden uiteten is zeker een aanrader! Bij het zwembad is het lekker rustig, altijd wel een ligbed! Het personeel is erg vriendelijk maar spreekt geen Engels, ook niet bij de receptie.
    Prima hotel.

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Patricia
    op 06.08.2011:

    Goede prijs/kwaliteitverhouding

    We hadden een mooie kamer met zeezicht dus over de kamer niets te klagen. Het hotel ligt vlak aan de boulevard en ongeveer 15 minuten lopen vanaf de barstreet. Het eten was zeer beperkt, nu zijn wij moeilijke eters dus werden er niet gelukkig van maar wat er was, zag er wel netjes uit. Er zijn veeloost Europeanen maar als je er niet te veel van aantrekt verpesten zij je vakantie niet!

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      9.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      6.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      8.0
    jenny
    op 04.09.2011:

    kleinschalig hotel, prima prijs kwaliteit verhouding, kleine kamers, goed eten

    vriendelijk personeel, schoon, last van russen?
    contact opnemen met uw maatschappij manager doet niets!

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      4.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      5.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Patrique
    op 22.06.2011:

    Leuk jongeren hotel.

    Goed hotel voor deze prijs. Pal aan het stand. Eten weinig variatie. Douche erg klein.

    Lees meer
« 1 2