Mirage World reviews

4,6
5,2

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Gezellig

- Kids club doet geen activiteiten overdag kinderen worden niet bezig gehouden , sigaretten lagen op tafel en gene die er zit van de entertainment zit alleen in haar telefoon. —> wat we graag hadden willen zien is kids die worden vermaakt met knutselwerkjes of activiteiten niet alleen in de avond een kinderdisco -zwembaden bodem tegeltjes kapot laten los, zij goten van het zwembad zakte we doorheen breekt af ook gevaarlijk. -avond eten was koud bij het restaurant alles wat wij pakte - avond entertainment was wel goed en leuk om naar te kijken. -hotel kamers met jacuzzi waar wij in zaten zeker een aanrader was ook erg goed!

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Prima hotel, mooie ligging

Hotel was prima, personeel ook, 90 %was Russisch dat is zeker een grote minpunt, als we dat hadden geweten waren we er zeker niet heen gegaan, muziek was ook gericht op Russische mensen, weinig tot geen animatie voor de kinderen.

Laatst bijgewerkt: 17 december 2017

Moet veel beter voor een 4 sterren is het slecht

Echt 3 xper dag het zelfde eten. Geen afwisseling . Slecht schoongemaakt. Personeel die geen Engels spreken Jammer van zo'n mooie locatie en dan zo'n hotel. Heel veel Russen en die maken het minder uit hoe het eten is waarschijnlijk.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2017

prima hotel

Liefs geen russen zijn te roemoerig en drinken teveel

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2017

een super leuk en gezellige personeel

het personeel was top erg vriendelijk wilden alles voor je doen en groeten elke keer weer .erg genoten al was t eten wel eentonig . maar voor weinig kon je daar best uit eten ,wat een top restaurant was hete chef ,super lekker en heerlijk genoten

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2017

Prima hotel als je niet veel noten op je zang hebt, helaas dit jaar veelal gericht op Russen .

In vergelijking met vorig jaar is Mirage hotel een aantal stappen gekelderd. Er zijn veel problemen met aansturing restaurant, volle tafels , geen bestek, geen glazen. Een animatiteam wat weinig uitvoerd maar het héél belangrijk vindt om heel de dag knetterhard muziek te draaien ( we hebben het dan over een familiehotel) een gesprek voeren bij het zwembad was niet mogelijk en uiteindelijk kom je ook voor je rust.... Verder veelal Russen en Turkse gasten terwijl het voorheen een leuk hotel was met Nederlandse gasten. Hotelkamers worden slecht schoongemaakt, er lag bij binnenkomst van onze kamer een nootje , na 16 dgn verblijf lag het er nog. Kamer diverse keren niet schoongemaakt en ik heb diverse keren moeten vragen om handdoeken. ( kreeg een keer te horen dat de handdoeken nog in de droger zaten....dit was om 17:30....kregen we uiteindelijk om 18:30 handdoeken. Onacceptabel! Hygiene rondom zwembad en toiletten kan echt stukken beter. Met name het lig gedeelte bij het zwembad is in ons verblijf nooit schoongemaakt, bedjes worden netjes teruggezet maar de tegels worden niet schoongemaakt. Het personeel is heel verschillend , sommige zijn vriendelijk en maken een praatje en de rest zwijgt.... Hoteleigenaar is een norse man, loopt door het hotel zonder je ook maar een blik waardig te geven, laat staan dat hij je begroet. Voor ons geen Mirage meer!

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2017

leuk en gezellig

doordat er minder nederlanders naar turkije gaan overheersen de russen die het er niet echt gezelliger opmaken

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2017

geen 4 sterren waard

Op zich een mooi hotel, tussen de bergen en midden in het centrum. Maar het eten van het hotel is echt onder de maat. Ze kunnen nog geen ei koken. Turkse avond was ook fiasco. Ik heb in de 10 dagen dat wij daar waren 3 x lekker gegeten en voor de rest was het totaal niks. En ik ben echt niet moeilijk want ik zeg altijd als je geen spruitjes lust moet je het ook niet bestellen.Gelukkig is er restaurant naast het hotel waar je heerlijk kunt eten. Drank is er voldoende daar kom je niets aan te kort. De bedden waren erg hard. Slecht geslapen. Handdoeken service is er maar dat werkt niet want ze hebben gewoon geen badlakens als je komt. Water wordt ook niet bijgevuld in je kamer. Wij hebben savond een aantal keren kakkerlakken zien lopen bij de bar en ook 1 bij ons naast de deur bij onze kamer! Waren ook heel veel Russen .Ik kom zeker hier niet meer terug.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2016

super, mooi, gezellig

super vakantie gehad eten was goed gaan van de zomer weer

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2016

mooi gelegen, lekker eten, heel vriendelijk personeel

alles is opgeknapt dus die klachten van 2014, 2015 kunnen allemaal verwijderd worden. lekker eten , mooie zwembaden en voor de prijs moet je je schamen als je klaagt. Maar bij sommige mensen is niks goed. super vakantie gehad ga in augustus weer.