7 beoordelingen voor Hotel Mersoy Bellavista in Icmeler Lycische Kust

Mersoy Bellavista

6.1
  • Animatie
    3.5
  • Eten & drinken
    6.3
  • Faciliteiten
    4.6
  • Hygiëne
    7.3
  • Kamer
    6.0
  • Kindvriendelijkheid
    6.5
  • Kwaliteit bedden
    7.6
  • Ligging
    8.0
  • Prijs/ kwaliteit
    5.9
  • Service personeel
    8.0
  • 0 experts: -
  • 7 vakantiegangers: 6.1
7 beoordelingen
  • 4.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      2.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      1.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      9.0
    cornelis
    12 min. geleden:

    bar slecht en later goed

    hadden een ruime kamer geboekt kregen van zeer norse resepcioniste een veredelde bezemkast van 3bij 3 meter en badkamer van 1 meter dat was volgens haar een standaard kamer er was elke dag wel ruzie bij de receptie maar na veel klagen en lobbien bij de menager en bij de vertegenwoordiger van tui. kregen mijn dochter en ikna 2 dagen een heel ruime kamer 2 dagen totaal naar de knoppen.

    Lees meer
  • 5.0
    • Animatie
      2.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Kamer
      5.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      4.0
    • Service personeel
      6.0
    Marianne
    op 18.06.2017:

    Van 4 sterrenhotel naar 2 sterrenhotel

    Vorig jaar was alles nog perfect. Nu bijnaankomst uitgeleefde kamer, eten was slecht. Ik klaag echt nooit maar omdat ik hier al 4 jaar kom was het echt even schrikken. Het mooie is echt weg. Er komen bijna geen Nederlanders en het hotel werd overspoeld door Russen en Oekrainers. Niet dat dit slecht is maar zij hebben echt andere gewoontes en geven niet veel om andermans spullen. Volgend jaar maar even verder kijken.

    Lees meer
  • 9.0
    • Animatie
      6.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      10.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      10.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      10.0
    • Service personeel
      10.0
    Elif
    op 02.09.2015:

    geweldig!

    super fijne verblijf gehad. wat een TOP personeel!!

    Lees meer
  • 8.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    annita wijnolts
    op 18.10.2014:

    heerlijk

    lekker rustig gezellige mensen
    lief persooneel
    begin vanall inclusive kan beter.
    jammer dat er geen ijs was

    Lees meer
  • 5.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Faciliteiten
      3.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      3.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      7.0
    angela
    op 24.08.2014:

    boven de 18 pff

    Wij ik en mijn kinderen zijn er nu voor het 3de jaar heengeweest omdat het in n superleuk plaatsje ligt. En het vertrouwd is. Het hotel is redelijk het eten is minimaal vorig jaar koud of lauw dat was dit jaar beter. Maar de animatie was 3 jaar terug super is nu erg triest. Ik vind dat dat in de reisgids weggehaald mag worden en ook qua sterren 4???? Maak er maar 3 van kinderen hebben er niet veel er moet betere animatie komen net als 3 jaat terug gewoon bij blok a bij t restaurant en overdag mogen ze ook wat meer doen bv water spelletjes savonds n bingo gewoon de gasten vermaken . Ik geef mersoy n 6 meer verdienen ze niet gr angela en kids

    Lees meer
  • 7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      4.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      9.0
    frieda van hout van hout
    op 30.07.2014:

    het is een leuk kleinschalig hotel

    personeel vriendelijk zwembad goed kamer goed alleen wij hadden voor 3 volwassenen geboekt met 2 aparte slaapkamers bij d reizen maar dat was er helemaal niet in dit hotel dus er werd van de bank een bed gemaakt in de zitkamer en dat is niet erg fijn het eten was ook goed

    Lees meer
  • 5.0
    • Animatie
      3.0
    • Eten & drinken
      4.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Kamer
      4.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    • Service personeel
      6.0
    jamie
    op 30.07.2014:

    om echt te niksen

    Ik vond het hotel tegenvallen. Bij aankomst bleek al dat het personeel niet of nauwelijks engels praatte. Met een beetje oponthoud konden we naar onze kamer. Deze was schoongemaakt zeiden ze, maar het was nog erg vies en er waren een paar dingen kapot. We gingen na de receptie en kregen een andere kamer in een soort van kelder. Hij was schoon en groter dus iets beter. Het zwembad was lekker koel , dus kon je er wel even lekker in afkoelen. Het eten was niet erg goed. Het was lauw en er zat niet veel variatie iin. Het bar personeel sprak helemaal geen woord engels en er was niet echt een ruime keuze kwa drank.

    Lees meer
  • cornelis
    12 min. geleden:

    alleen gebouw c is geschikt ga nooit voor een standaard kamer

  • Marianne
    op 18.06.2017:

    Kijk ook eens naar een ander hotel.

  • angela
    op 24.08.2014:

    Animatie weer bij blok a vooraan bij restaurant en meer animatie v kids ook overdag .

  • frieda van hout van hout
    op 30.07.2014:

    wat meer variatie van eten meer animatie en bij het zwembad hadden ze iedere dag de zelfde cd dat is wel minder zo ook een lied van frans bouer over kerst nou dat is helemaal niks in de zomer

  • jamie
    op 30.07.2014:

    Met het eten variëren en het is toch een must dat het personeel engels spreekt