Aqua reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2023

Wij komen al jaren in deze accommodatie Heerlijk hotel op een fijne plek

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

Wij komen hier al jaren , En het is het gevoel van thuiskomen . Heerlijk hotel , fantastisch personeel .

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Heel ontspannen en vriendelijk hotel ! Waar je echt vakantie heb ! ,je moet nog net zelf je eten halen als ze dat konden doen deden ze dat ook nog voor je . Dus in een woord geweldig . En als we gezond mogen blijven gaan we daar volgend jaar zeker weer heen .

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Een fantastisch hotel

Een heerlijk hotel voor een onbezorgde vakantie. Locatie ligt prima (aan het strand en de boulevard, in het centrum). Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het eten is goed en er zijn de gehele dag snacks, ijsjes, gebak, etc. verkrijgbaar. Echt een aanbeveling!

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Geweldig,we komen zeker terug.

Animatie was iedere avond geweldig ,daarna bleef iedereen gezellig zitten,personeel heel atend en behulpzaam.omgeving heel mooi.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Zeker zijn 5 sterren waard

Hier voel je je thuis. Personeel wil alles voor je doen. Prachtig centraal gelegen.Schoon. Heerlijk eten. Echt vakantie!

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

prima hotel

een hotel bij uitstek geschikt voor gezinnen met kinderen

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Compact hotel maar daardoor juist alles dichtbij met zwembad en strand en zee.

ongedwongen en relaxde sfeer. Vriendelijk personeel met goed eten en drinken! Geen glijbanen dus daardoor meer rust. Met oudere kinderen super hotel. Boulevard dichtbij en lopend het leuke dorpje in

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Prima hotel op een prima plek

Prima hotel op een prima plek. Goede service Vriendelijk personeel Seizoenfruit gemist

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Geweldig hotel fijne vriendelijke bediening. Eten zeer goed verzorgt.

Heel fijn hotel met name voor de 55+ . Het is niet zo zeer een hotel voor de jeugd...wel weer voor ouders met kleine kinderen. Je vind er je rust... heel prettig. Heel veel lief personeel . De man (george genoemd ) die bij het zwembad werkt verzorgt zojn gasten voortreffelijk.