Club Alla Turca reviews

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2023

Boven verwachting goed, netjes, vriendelijk, schoon.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2019

Mooi Hotel, vriendelijk personeel, heerlijk rustig, mooi zwembad

Kom al jaren in Allaturca. Super mooi hotel op zo'n 10 minuten lopen naar het centrum van het gezellige stadje Dalyan. Netjes en schoon en het personeel van directie tot de tuinman aan toe allemaal uiterst vriendelijk en behulpzaam. Men doet werkelijk alles om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

perfect hotel

zeer vriendelijk personeel. Slechte communicatie met de manager. voor de rest is alles perfect en goed geregeld. er valt niets op dit hotel aan te merken.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

In elk opzicht een fantastische plek waar de mensen je als familie beschouwen.

Bij Alla Turca vind je alles: prachtige natuur, historische bezienswaardigheden, heerlijk eten van de Turkse keuken (vooral het avondeten), enorm aardig personeel, ontspanning in en om het zwembad en in de prachtige subtropische tuin.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2019

Rustige ligging, lekker en smakelijk eten.

Dit was onze tweede keer hier, dus wisten we wat we konden verwachten. Behalve bedjes bij het zwembad ook nog een heerlijke grote tuin met bedjes en hangmatten. Wij hadden de standaardkmr, en die is......gedateerd, donkere sombere inrichting, weinig stopcontacten, geen grote spiegel en een vrij klein 2 pers. bed. Waarom dan toch hiernaartoe, kortom de heerlijke ligging vlakbij de rivier, het heerlijke eten en de, schone kamers, badkmr.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

Heel erg prettig en buitengewoon vriendelijk personeel

Prima hotel, hebben in de villa gezeten. Bedden sliepen niet lekker, veel te hard, niet fijn ... ook ontbreken er bedlampjes er zit wel een stopcontact, maar waarom dan geen bedlampje, we moesten bij de deur het licht uitdoen, niet fijn dus.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2017

aanrader

lekke rustig,goed voor ontspanning,zeer vriendelijk personeel.,