Voyage Torba & Private reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Uitstekend hotel!

Beste all-inclusieve hotel... 8 ala-Carte restaurants... absoluut ideaal voor ouders met kinderen... zelfs zwemluiers voor de kleintjes beschikbaar... schoon en ruim opgezet... alleen de kamers zijn ouderwets.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

fantastisch

dit jaar de 7e keer dat we bij Voyage Torba private waren en het is voor ons een 2e thuis. Zon, zwembad en ontspannen genieten van alles

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

Voor het geld niet waard

Hotel verouderd wij zaten dan nog wel in de private swimup gedeelte. Eten raak je zat. Buiten het restaurant zijn ze enorm traag met bestellingen.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2019

Fantasiche tijd gehad, een echte aanrader voor iedereen!

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2019

Een geweldige locatie! Er ontbrak ons aan niets! Super vriendelijk een alert personeel kortom top vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Sea side Family swim-up kamers zijn ruim genoeg, twee meter naast je terras is het (prive voor de kamers in je blok) zwembad, met eigen ligbedden. Ook prive bar. Serveerster liep af en aan met vers fruit, ijsjes (cornetto, magnum enz), taart, Turkse pizza's enz. Na het oversteken van een anderhalf meter breed voetpad zit je op het strand, ook weer met grote bar. In totaal 8 a la carte restaurants ( waarbij je voor steakrestaurant 15 euro en tepanjaki 20 euro pp moet bijbetalen, maar is het zeker waard). Buffetrestaurant ook goed, schoon en erg uitgebreid. Vriendelijk personeel, hele prettige hammam en heerlijke koffies. 's Avonds mooie shows in de openlucht skybar, bands, lasershows, enz Prima hotel, net een klein dorpje. Waterpark met glijbanen en kinderkermis aanwezig! I.v.m. late vlucht naar huis hebben we een (van de drie) kamer kunnen aanhouden totdat we 's avonds opgehaald werden, kostte 40 euro. Met de dolmus naar bodrum is ook een aanrader, bus stopt voor de ingang van het hotel, voor een prikkie zit je in Bodrum.

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2016

Fantastisch hotel, volgend jaar zal de 10de keer worden!!

Wij hebben in Private gezeten zoals altijd, en hebben wederom genoten van de rust, vriendelijk personeel,jammer dat het oude personeel van Private nu verspreid over het park zat maar nieuw personeel was net zo vriendelijk en goed. Het eten op Club Voyage was wederom fantastisch, complimenten aan de chefkoks, iedere keer weer een feestje. Het Turks restaurant boven is fantastisch, geweldige kok.