Club Marvy reviews

9,9

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2019

geweldig

wat een gewldig paradijs is dit. suppermooie ligging aan zee.heerlijke grote kamer met zeezicht en zalig bed en een bakonnetje waar je van het uitzicht kan genieten.mooie schone zwembaden,supervriendelijk personeel.er is genoeg te doen voor jong en oud.het eten is heel uitgebreid en goed verzorgt.het parkt is behoorlijk groot en gezellig druk,je zat elkaar totaal niet in de weg.je hebt een handoek service bij het zwembad/strand en je hoeft geen handoek te leggen op je bedje voor een lekker plaatsje.kortom,,super genoten en zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2018

leuk resort,lekker eten mooie kamers

zie boven,voor verbetering vatbaar: kussens ligbedden schoonmaken binnen eten niet erg sfeervol

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2018

Mooie accomodatie, heerlijk eten, maar Niet sfeervol

Prachtige accomodatie, heerlijk eten. Mis het enthousiasme bij personeel (veelal jong en ongeïnteresseerd). Bedden bij het water waren veelal smerig, jammer! Wij (stel)hadden een familiekamer gekregen, afgesloten door een deur. Konden alles horen van onze buren.

Henk Vink
Laatst bijgewerkt: 20 november 2017

Prima Hotel, slechte ervaring

Ingebroken in kamer en kluis. Gemeld bij de receptie. Werd zeer nonchalant op gereageerd. Men zou er op terugkomen, maar tijdens ons verblijf niets gehoord. Na thuiskomst brief gestuurd naar de directie. Ook geen reactie. We kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat men weet dat iemand over zowel de sleutel van de kamer als de sleutel van de kluis beschikt, maar dat er niets aan gebeurt. Voor ons dus nooit meer dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2017

Ontzettend mooi vakantieparadijs

Van 13 tot 20 oktober hebben we het erg naar ons zin gehad in Palama Club Marvy. We hadden een familiekamer in het hoofd gebouw, wat een schitterende kamer. Een tweepersoons bed voor een groot raam zodat je vanuit je bed heerlijk buiten kon kijken, een apart af te sluiten kamer met 2 eenpersoons bedden, een mooi woongedeelte met loungebank. Badkamer met luxe wastafel, regendouche, glazenafscheiding en wc. Voldoende opbergmogelijkheden voor je kleding en andere spullen. Twee mooie balkons met stoelen en tafeltje. Park is groot en heeft veel trappen. Er zijn 2 mooie zwembaden (erg jammer dat die zo ontzettend koud waren, de zee was warmer), fijne ligbedden op het strand en rond het zwembad. Mooie glijbanenparadijs. Het personeel was erg vriendelijk, stonden graag voor je klaar. Sauna en Wellness is ook aan te raden, heerlijke massage gehad. Het eten is afwisselend, goed van smaak. Vele dingen worden a la minuut klaar gemaakt. Jammer dat het soms wat koud was. Paloma Club Marvy is echt een aanrader, puur genieten.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2017

Een waar vakantieparadijs!

Samen met mijn twee kinderen (9 en 13 jaar) na twee jaar opnieuw naar club Marvy (voorheen Paloma Sultan) gegaan. De kamers in het resort zijn helemaal verbouwd, werkelijk prachtig. Bohemien stijl, heerlijke bedden, prachtige inloopdouche met regendouche. Ook het restaurant is nieuw, alles show cooking. We hebben ontzettend lekker gegeten. Zoveel keuze in de ochtend, middag en avond. Ligbedden bij strand en zwembad hebben dikke matrassen. Strand in prachtige baai. Personeel is zeer vriendelijk, niets was te gek. Kinderen werden erg verwend. Zwembaden zijn heerlijk en in het aquapark konden de kinderen zich ook heerlijk vermaken. We hebben WEER een onvergetelijke vakantie gehad en het kan zomaar zijn dat we opnieuw een keer in club Marvy belanden!

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2016

schitterend complex

ligt prachtig gelegen in de bergen,omgeving is zo ontzettend mooi, veel oog voor detail. Schitterende zwembaden, met zicht op zee. Groot, veel te doen, voor klein en groot. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is geweldig lekker en gevarieerd. Werd tweede week van de mei vakantie wel veel drukker. Zandstranden, ook erg mooi.

Schitterend zwembad