Ramada By Wyndham Kuşadasi reviews

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Geen goede hygiëne

Ik vind het geen goede hygiëne. Haren in de föhn, oranje verkleuring in de badkamer van het slecht schoonmaken. Eten vrijwel elke dag ongeveer hetzelfde en zwembaden niet warm genoeg om te zwemmen…

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Perfect

We hebben een mooie vakantie gehad. Hotel is schoon, personeel zijn gastvrijheid en vriendelijk.

Koerselman
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Team staat voor je klaar

De vakantie was kort maar goed. Mooie zwembaden, veel keuzemogelijkheden om te eten en te drinken, leuk animatieteam (James, Joseph ea) met veel aandacht voor de mindervaliden in ons gezelschap. Overal toe bereid.

Mw. C. van Erp
Laatst bijgewerkt: 14 september 2023

Vakantie ramada resort kusadasi

Mooi hotel vriendelijk personeel geweldig animatie team

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Fijn resort om een week in te verblijven

Mooi opgezet resort met veel faciliteiten. Zwembad was top maar wel heel erg koud. Eten en drinken super als was het wel mega druk in de. buffet zaal, dit was niet leuk!!

Geweldig resort!!!

Waanzinnig fijne vakantie hier gehad. Resort beschikt over een enorme keuze aan eten & drank. Animatie-team doet zich echt de moeite. kamers zeer fijn en schoon. Personeel erg vriendelijk en doen echt hun best om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Wij komen hier volgend jaar weer terug. Beste all-in die we tot nu toe hebben gehad in Turkije!!

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Super super en nog een s super

We hebben een super vakantie gehad Animatie was ook super en voor de volwassenen is er elke middag om drie uur een potje meespelen met waterpolo

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Kan en moet veel beter

Bij aankomst 2 uur moeten wachten voordat de kamer vrij was. Teveel katten aanwezig, je komt ze op alle plaatsen in het hotel tegen. In het restaurant komen ze om eten vragen en zitten op stoelen en onder tafels. Dat merk je ook aan de kussens van de stoelen. Niet iedereen wil tussen de zwerfkatten eten en drinken.