Pine Bay Holiday Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 6 december 2022

Top hotel!

We hebben een top ontvangst met verrassingen gehad, we komen zeker terug ❤

Laatst bijgewerkt: 12 november 2022

Supermooi

Mooi, groot, goede ligging en veel om te doen ondanks einde seizoen.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2022

Alles aanwezig, beetje vergane glorie

We hadden een familie appartement. Één soort woonkamer met een slaapbank, één slaapkamer met twee losse bedden en een grote slaapkamer en twee badkamers. Sommige items ontbreken, geen stop in het bad, één lamp was er niet. Wel een waterkoker met koffie/ thee mogelijkheden, maar geen stopcontact. Geen opgemaakte bedden of beddengoed. Hier hebben we 3 keer om gevraagd, we waren moe en wilden heel graag slapen. Bedden werden opgemaakt zonder dekbed hoes. Dus alleen met dekens. Wij wilden toch graag een hoed om deze dekens. De losse bedden waren erg hard. Bij het inchecken krijg je geen informatie. Alleen een klein foldertje bij de sleutel kaart, maar dit is in het Turks. Geen idee hoe de kluis werkte. Ook onduidelijk in welke restaurants je kon reserveren. 1 restaurant was helemaal niet open. Meestal wel (net) genoeg lig bedjes. Er waren ‘s middags wel pannenkoeken, maar onduidelijk wanneer deze er waren. Leuk dat er ook kinder cocktails waren. Veel katten op het terrein, we kregen de indruk dat er wel een beetje voor gezorgd werd. Veel Nederlanders, en wij dus ook, hebben de katten gevoerd.

Laatst bijgewerkt: 3 november 2022

Prachtige locatie! Hygiëne voor de kamers moeten ze echt verbeteren!

Het ziet er op het eerste oog prachtig uit. Aardige mensen maar hun Engels mag beter! Kamers zijn niet goed schoon en verouderd. Ijskoud zwembad.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2022

Heerlijk toeven aan de zwembaden of aan het strand

We hebben een hele mooie vakantie gehad. Het was heerlijk toeven aan de zwembaden of aan het strand. Het aquapark is ook erg leuk. Het eten is goed maar niet heel gevarieerd. De bediening schoort het nog vaak aan. Wij hadden een junior suite. De kamer is verouderd maar gebruiken wij alleen voor douchen en slapen dus daar stoorden wij ons niet zo aan. Het hotel mist wel "leiding" De toiletten in het hotel zijn vaak niet schoon. Of er zit een zeepbakje los of het wc papier is op. De leiding zou de puntjes wat meer op de "i" moeten zetten. Tip: voor een schoon toilet ga naar de panorama bar. Het animatie team is top, shows zijn heel goed en kinder aktiviteiten ook heel goed geregeld. ik zou zeker overwegen om terug te komen ondanks de genoemde mankementen.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Mooie ligging

Huisje niet schoon, slecht onderhouden. Duidelijker zijn bij receptie. Openingstijden van klantenservice verruimen

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2022

Niet best

Eten allemaal koud en alles niet goed schoon.ontbijt te weinig keus elke dag het zelfde.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Prima resort maar wel koud eten en weinig speeltuintjes.

Voor ouders met jonge kinderen hadden er wel meer speeltuintjes mogen zijn. Is er 1 bij het zwembad en verder niet. Lastig als je gaat eten en je de kids moet vermaken. Zwembad en strand zijn top.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Uitstekende ligging

Goede service om de faciliteiten ook bij handicap te bereiken. Minder service bij mankementen van de kamers. Doen niets of komen aan het eind van de vakantie

Uitzicht vanaf Panorama bar