Ömer Prime Holiday Resort reviews

3,5

Charl Stroek
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2023

Slecht!!!

Let op voor Omer Holiday resort Kusadsi! Wordt aangeboden door D-Reizen Cuijk en FTI. Het is hier een ramp. Ga er niet heen. Alles is er vies en smerig. Kamers zijn vol schimmel…Douches en Aircos zijn kapot! Sporten kann je er niet…Eten is vies en niet gaar..Ook is het park niet schoon! Ik ben er geweest met mijn gezin en will echt andere gezinnen hiervoor waken.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Turkse 4 sterren camping

Resort is voornamelijk ingericht voor de Turkse gast. Veel lokale mensen en het bijhorende eten. Men spreekt hier nauwelijks Engels en de gasten zijn heel brutaal en onbeschoft. Restaurant en ligbedden worden geplunderd en als je even niet oplet ben je alles kwijt. Familiekamers zijn gedateerd, klein en schoonmaak is slecht. Locatie met ligging aan zee is wel prachtig.

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2022

1 woord AFSCHUWELIJK

Wij hebben lang op dit vakantie gewacht door de corona gedoe , maar wat was dit toch een verschrikkelijke vakantie. We zijn bacterie opgelopen door de onhygiene de eten was niet te doen , de kamers waren afschuwelijk vies , de badkamer lag helemaal onder schimmel zat ook geen afzuiging in de badkamer . De kamer werd niet gepoets alleen de bed werd verwisselt and thats it. Dit was een grote teleurstelling .

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2022

vriendelijk personeel slecht onder houden kamers niet voor herhaling vatbaar

slecht onderhouden ressort veel lawaai in de avond dunne tussen wanden zou niet aangeboden moeten worden

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Oud, gedateerd, kapot, vies, aboluut geen 3 sterren waard!!!

Laten we beginnen met iets positiefs, over het algemeen hebben we een fijne vakantie gehad op het Omer resort. Dit had waarschijnlijk veel te doen met het feit dat het heerlijk weer was en dat onze 3 jongens zich opperbest hebben vermaakt aan het zwembad. Dan de minder positieve dingen: Het huisje type bungalow, was smerig, meerdere schimmel plekken in beide badkamers, airco's die dienst weigeren. Een schuifdeur die zo gaar is dat je met geringe krachte het hele kozijn eruit trekt wanneer je de deur probeerd te openen terwijl hij op slot zit. De vloeren waren ronduit vies en zorgde ervoor dat de onderkant van je voeten geheel zwart werden. Dan de ligging van de bungalow aan de rand van het park.... het park ligt langs een hele drukke weg en dit is exact waar onze bungalow stond, Veel verkeers lawaai. Vooral in de nacht. Het eten was over het algemeen goed, Veel keus, bijvoorbeeld bij het brood, waar het niet dat alles dikwijls hetzelfde smaakte. Voor de rest was er in de hoofdgerechten niet erg veel variatie, patat en rijst...elke dag. De bediening was niet erg vrolijk te noemen maar ik heb deze indruk een beetje gekregen over de Turken in het algemeen, of dit nu komt omdat het over grote deel niet tot nauwelijks Engels spreekt, dat weet ik niet. Maar ik vind de mensen over het algemeen niet erg vriendelijk te noemen. Dan het zwembad, de vloeren rondom het zwembad waren echt spekglad en we hebben dan ook meerder malen gezien dat mensen onderuit gleden. De trap naar de glijbanen was ook ronduit vies, de trap staat onder de bomen en er zit voor jaren aan aanslag op de traptreden. Dan zit er naast het zwembad nog een groot stuk betegelde vloerruimte met de tafeltennis tafels....deze vloer is op meerdere plaatsen beschadigd en ook ronduit vies, na 10 min op je blote voeten zijn je voeten helemaal zwart. Ondanks dat ze savond's de vloeren schoonmaken met water en een trekker. Ook deze vloer is extreem glad wanneer hij nat is. Rondom het zwembad hebben ze de rand (erg lang geleden) geupgrade met houten vlonders, de meeste zijn reeds vergaan of gescheurd. Ziet er erg goedkoop en gevaarlijk uit. Dan nog de foto's op de website van Prijsvrij.nl. Deze foto's zijn zeer gedateerd en laten dingen zien die reeds niet meer aanwezig zijn op het park. Zoals de kleine strandhuisjes onder de pier/ bordess. Ik kan me voorstellen dat wanneer de recente foto's op de website zouden staan er waarschijnlijk een stuk minder boekingen zouden zijn. Zoals ik dit bericht reeds begonnen ben hebben we al met al wel een fijne vakantie gehad. Nadat we ons over de negatieve punten hebben heen gezet en er het beste van hebben proberen te maken, gelukkig hebben onze jongens weinig van al deze negatieve zaken gemerkt en desondanks een fijne vakantie gehad, en dat is het voornaamste. Maar om de vraag te beantwoorden of we ooit nog een keer gaan boeken bij Omer holiday Resort.... dan is het antwoord een overduidelijke NEE!!!! En dan tot slot.....De dag voor ons vertrek op een vrijdag kwamen er ongveer zo'n 20 voetbal elftallen met kinderen in de leeftijd categorie 6 tm 12 jaar op het park verblijven. Deze kinderen verbleven met 5 personen per huisje met een begeleider per paar huisjes. Ik snap dat kinderen in die leeftijd een beetje lawaaierig kunnen zijn en dat valt de kinderen ook niet te verwijten. Maar Omer had naar mijn inziens de huisjes niet moeten verhuren aan de voetbal elftallen terwijl er nog zoveel betalende vakantie vierende gasten aanwezig waren op het park. We hebben de laatste nacht geen oog dichtgedaan, en smorgen's vroeg was het wederom veel lawaai en gebonk.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Vergane glorie

1 week daar geweest. Kamer bij aankomst was zeer slecht onderhouden, wel ruim. Beddengoed rook naar rook en douche lekte aan alle kanten waardoor de gehele badkamer blank kwam te staan. Gevraagd voor andere kamer, deze was beschikbaar na 1 dag. Ook deze was niet te best. Kei harde bedden, badkamer had ook al eeuwen geen onderhoud meer gekregen. Eten was dagelijks hetzelfde. Medewerkers zeer ongeïnteresseerd op 1 dame van de receptie na.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2019

Gezellig domein maar wel verouderd.

Gezellig maar verouderd. Kan opknapbeurt gebruiken

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019

Voor kids leuk ivm de opzet van het park. Heeft een beetje het camping gevoel. Verder geen 4 sterren waard. De maisonnette waar wij in verbleven was duidelijk aan renovatie toe. Schoonmaaksters wisselden alleen iedere de dag de handdoeken en verder veeg schoon. Dweilen, bedden verschonen etc is in 10 dagen niet gebeurd. Eten is weinig variërend. Glijbanen zijn alleen van 10-12.00 open en van 14.00-17.00. Langs de zwembadrand staken her en der spijkers uit. Snachts gaan de sproeiers aan bij vriendin werd dan alle kleding nat die buiten hing te drogen. De wijn was in onze periode niet te drinken.

Lekkage