Fantasia De Luxe Kusadasi reviews

Hr. H. Profijt
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2023

Leuk en net hotel

Prima hotel! Netjes, vriendelijk personeel Ontbijt, lunch, snacks goed, avondeten wat minder, weinig variatie en niet altijd even warm. Het uitzicht vanaf het zwembad over de zee is prachtig!

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Mooie omgeving, prima zwembaden, en goede locatie

Lief personeel, welness heeft kortingsdagen. Dus ene dag betaal je 30, en de andere betaal je 15. Dus let hier even op. Op loopafstand heb je een bazaar, die lijkt klein maar zodra je in de winkel kijkt, zie je erachter nog een bazaar met ruim 50 winkels.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Wel oke

Prima vakantie gehad, bedden super slecht en ik heb het aan mn rug. Transfer vanuit prijsvrij was vreselijk!!! 3.5 uur vanaf het vliegveld… Animatie team was tot aan vervelend toe, kwamen telkens bij je zitten en je pushen om mee te doen. (1 sleurde mijn vriendin bijna van haar stoel) Eten bagger, beide voedselvergiftiging opgelopen.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

Zeer gedateerd hotel. Zeker geen 5 sterren waard.

Gedateerd hotel, vrijwel alles is verouderd, kapot en versleten. Kleine kamers met airco die nauwelijks werkte en enkel veel lawaai produceerde. Verschrikkelijke bedden, volledig doorgelegen. Allemaal rugklachten en niet een nacht geslapen.. Eten was goed, veel keus. Wel vechten om een plekje buiten, binnen in de eetzaal geen airco, dus niet te doen. Personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam. WiFi (enkel op de kamer) was zeer slecht en moest ook nog eens apart p.p betaald worden de kamer. Veel hotels in Turkije bezocht, maar dit was wel het slechtste hotel dat ik ooit getroffen heb..

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Mooi, schoon hotel met veel voozieningen

Staat te boek als ligging aan het strand. Dit is echter een betonnen, 1 meter hoge kade, met daarop een laagje zand. Dit moet anders vermeld worden.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Prachtig Hotel

Het is een Prachtig Hotel Het enige minpuntjes waren het velen traplopen . Dat is voor een longpatient zeer moeilijk En er mogen wel eens een keer nieuwe matrassen komen

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Erg leuk !

Weinig Nederlanders. Animatie erg leuk , vooral Sem en Fifi de DJ waren super!! Langer avond programma (tot later dan 00:00) had leuk geweest. Tijd om te dansen was iedere avond maar 30 minuutjes.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

Mooi en knus resort

Het resort was wel leuk. Gastvrij en een goede servies met elke avond een thema avond. Animatie team was voor ons best wel uitstekend en zeer sociaal. Een jonge dame van het animatie team heeft altijd vaak alle kinderen meegenomen om met hen iets leuks te doen. Dat vind ik wel leuk om te zien, ondanks dat we zelf geen kinderen hebben. Al met al hadden wij een leuk verblijf. Het was een goed en verzorgd resort, schoon en hygiënisch wat ook wel erg belangrijk is. Een klein min punt was het eten. Vaak hetzelfde en voor vegetarische (of veganisten) mensen zoals mij was er niet echt iets speciaals. Moet er wel bij zeggen dat de chef kok mij toch wel iets speciaals heeft gemaakt. Helaas was dat elke dinner hetzelfde dan. Maar in het algemeen hadden we het zeer na ons zin en voor een herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2019

Goed hotel, beetje gedateerd

Fijn hotel, super service, perfecte ligging. Het hotel zelf is wat gedateerd maar wel goed bijgehouden.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Fantastisch hotel!

Super hotel kom hier al 7 jaar personeel is heel behulpzaam kamers zijn heel schoon alles wordt goed onderhouden ook rondom het zwembad deze is van het jaar ook vernieuwd ! Animatie is ook geweldig mido fifi en Erdal . Het is hier echt een thuis komen gevoel . Bar personeel is geweldig Yahya steekt ee bovenuit rondom alles is perfect

Water