Ephesia Holiday Beach Club reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Mooi hotel kan beter

Het is een mooi hotel met eigen strand, eten is super. Echter de kamers zijn niet geheel naar wens geweest, niet goed geïsoleerd waardoor je kleinste geluid kon horen. Dus veel slapeloze nachten gehad vanwege lawaai. Ook de kranen en douchekop waren niet of nauwelijks schoongemaakt waardoor het voelde als een hogedruk spuit tijdens douchen, vanwege verstopte douchekop. Voor de rest was het een leuke vakantie.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Prima vakantie gehad

We hebben in prima vakantie gehad. Eten was goed kamers waren schoon. Vriendelijk personeel

van Rooijen
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Fijn hotel

Fijn hotel, genoeg keuze in eten, fijne zwembaden met glijbanen, fijn dat je dicht bij de zee zat. Genoeg dingen te doen, voldoende drinken te krijgen, water en andere drankjes. Jammer van de handdoeken op de bedjes, als je later was dan moest je zoeken naar een bedje. Bleek een oud en nieuw gedeelte hotel te zijn en hier zat verschil in in de bedden. Nieuwe gedeelte had fijnere bedden, ons bed was hard. We werden stijf wakker, gelukkig geen invloed gehad op het slapen maar werd er wel vroeg door wakker. En het is heel gehorig!!

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Heerlijke vakantie

Ruime hotel kamers, lekker eten, goede ligging qua winkelen en OV (een bus halte tegenover de hotel ingang). Mooie strand met veel ruimte voor zwemmen. Leuke glijbanen. Entertainment programma was wat minder, niet te veel activiteiten, heel hard muziek bij het avondprogramma. Maar er is genoeg aanbod aan andere activiteiten van jeep safari's tot boat tochten naar Samos.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Niet hygiënisch

Toiletten waren vies

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2023

Aankomst goed ontvangen. Personeel is vriendelijk en bereid om te helpen. Jammer dat veel alleen Turks praten, waarsoor communicatie minder goed gaat. Wij zaten in een familiekamer. In dat gedeelte is geen lift aanwezig. Wij zaten 3 hoog. Niet handig met buggie of met een "oma". De kamer is uitstekend. Maar helemaal veilig met kleine kinderen weet ik niet. Restaurant eten is goed en voldoende. Vullen goed aan. "Guest relations" helpen je goed. Er was iets mis gegegaan maar het werd verholpen. Leuke winkeltjes in de buurt. Mooie zonsondergang. Wij hebben genoten.

Laatst bijgewerkt: 2 november 2022

Redelijk

Laatste week geboekt voor einde seizoen, animatie was op zijn retour door de sluiting, grootste domper was het onverwarmd zwembad, water was te koud

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Goed hotel

Goed hotel, vriendelijk personeel kamers zijn goed en animatie is goed

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

...