LABRANDA Ephesus Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

Super hotel met prachtig uitzicht op zee

Mooi hotel met prachtige ligging. Binnen een kwartier ben je met de dolmus in Kussadasi. Vanaf het hotel ook met de dolmus naar Efes geweest Dit was een half uurtje rijden. Animatie is top. Klein minpuntje was het lange wachten bij de liften in het hotel. Wij zaten in het hoofdgebouw. De bungalows liggen hoger gelegen waardoor men best een eindje moest lopen voor het ontbijt etc. Dus hou hier rekening mee met het boeken. De Spa is ook heerlijk in het hotel.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Over algemeen goed

2 minpunten 1 we hebben parkeren auto bijgeboekt moeten we nog 15 euro afrekenen bii de parkeerplaats weet nog steeds niet waarom. En was mij niet bekend . 2 we komen aan op de dag rond 10.00 kunnen pas om 14.00 huis je in wij was mij niet bekend daarom slecht betaal voor hele dagen. Bij vertrek nog erger we stijgen op de 21 -07-2021 moeten we 20-07-2022:om 12.00 het huisje uit. Staat nergens ondocumentatie tevens verkopen jullie het als 11dgn. Nog discussie aangegaan met receptie zei hebben het over uitcheck dag.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Super all inclusief hotel

Een heerlijk hotel voor een korte break ( 6 dagen) kamers waren heel netjes en schoon. Lekker dekbedje.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2022

niet geweldig

veel te veel keuze bij de buffetten waardoor een groot gedeelte niet meer vers was

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Leuk en goedkoop

Het was een leuke vakantie ze bieden leuke activiteiten aan en het is er verzorgd. We hebben 400 pp betaald daar is niks van te zeggen met vlucht, transfer, logies en all inclusive echt super

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019

mooie liggimg

ligt tegen berg niet zo geschikt voor ouderen wel transfer naar strand en villa,s

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Niet voor herhaling

Nog nooit zo een slecht hotel gehad in turkije. Heel saai hotel vies ouderwets. Eten was 100 keer niets s'mirgens,s'middags en de avond eten was echt niet gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Verrassende opzet, mooi uitzicht, veel trappen lopen, eten en drinken prima

Kamer in bijgebouw was prima, leuke opzet, park, met kleinere kinderen wel lastig dat verschillende zwembaden niet bij elkaar gelegen zijn, regendouche super, eten en drinken prima, wifi bij receptie goed muv spits uren, popcorn niet all-inclusive vond ik vreemd, evenals een feestje bij het strand white party waar drank niet inbegrepen was? Vele trappen lopen en klimmetjes op het terrein voor ons juist fijn met zoveel eten en drinken.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

N mooi en goed hotel. Niks te klagen gehad.

N mooi en goed hotel. Niks te klagen gehad over ons verblijf. 1min punt was dat het hotel tegen n berg aan ligt du heel veel trappen of hellingen. Maar je wordt overal opgehaald of gebracht met n busje of tractor dus mooi op gelost. Alle slechte dingen die ze op Zoover vertellen klopt helemaal niks van.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Mooi uitzicht, personeel receptie erg klantonvriendelijk

Prachtig uitzich, echter geen zandstrand zoals gesuggereerd. Nette zwembaden, bediening restaurants bellefd. Wel een voedselvergiftiging gehad. Hygiene keuken mag dus beter en kleding koks ook...

Hotel