Charisma de luxe reviews

5,1
4,8

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Fijn hotel

Fijn hotel waar we al vaak geweest zijn. Goede ligging vlak bij de stad Mooie kamers met hele fijne bedden Fijn personeel, alleen bij de receptie mag alles wat vriendelijker Voelt voor ons als thuis komen

Laatst bijgewerkt: 29 april 2022

Fijn hotel

Fijn hotel op loopafstand naar het centrum Zeer vriendelijk personeel Lekker hotel om te zwemmen in het zwembad of in de zee Eten en ontbijt oké Service zeer goed

Laatst bijgewerkt: 25 april 2022

Een heerlijk hotel waar je echt kunt genieten

Dit hotel heeft alles wat je zoekt. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en genoeg faciliteiten waar je allemaal gratis gebruik van kunt maken.

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2022

Hotel houdt zich niet aaN DE REGELS WJ HEBBEN BEIDEN Corona

Ze attenderen mensen niet om mondkapjes te dragen. 3 pers in de lift wordt niet in acht genomen. We hadden n mooie kamer maar op 3 meter afstand van t balkon stond n motor te ronken. Net of er zware motorboot stond geparkeerd te draaien. Toen bij mijn man eerst Corona vastgesteld werd, werd hij het hotel op stel en sprong uitgezet. Hij mocht niet eens zijn spullen vd kamer halen. We weten zeker dat we het in het hotel opgelopen hebben door andere gasten. Die hielden zich niet aan de regels. We hebben de directie erop aangesproken En nu hebben wij het. Corona.het personeel overigens was zeer zeer vriendelijk en hielde zich aan de regels.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

Mooi Hotel

mooi hotel alleen jammer dat er s:avonds geen animatie is.Terwijl er wel genoeg ruimte is voor shows en dansavonden.Nog een minpunt is dat je voor het hotel s:avonds moet zitten . omdat je nergens anders buiten kan zitten. Charisma is ook een doorreis hotel voor busreizen. wat dan wel weer een voordeel is dat je geen handdoeken hoeft te leggen bij het zwembad en strand.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Heerlijke plek voor een weekje rust

Mooie ligging direct aan zee, de steiger die ze hebben is een heerlijke plek om te relaxen in de zon. Fitnessruimte is uitermate groot en modern met hele goede apparatuur. Het saunacomplex is heerlijk, net zoals de massages. Eten is voldoende gevarieerd en goed van smaak. Kamers met zeezicht zijn ruim en schoon. Al het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam. Een heerlijke plek voor een weekje tot rust komen.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Paradijs

Een super fijn hotel met heerlijk eten ! Zondere animatie team , lekker rustig dus !

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Mooi hotel op ideale plek. Voor aanbieders van rust en zon

Laatst bijgewerkt: 29 april 2019

Sfeervolle Luxe

Charisma DeLuxe, is een uitstekend hotel, die een meer dan goede indruk heeft achtergelaten. De ligging is perfect en men kan genieten tijdens het diner, van een prachtige zonsondergang. Verder is het op loopafstand van het bruisende centrum van Kusadasi. Het personeel is zeer vriendelijk en kundig..

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

prima zakelijk hotel

bij regelmatig bezoek nis het thuiskomen op welk uur van een dag.

Bij het avond eten