Atlantique Holiday Club reviews

3,7

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Het eten is prima verzorgd, het hotel zelf is verouderd

Bedden zijn echt een drama, geboekte kamer niet beschikbaar, douche vies en kapot

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Geweldig aquapark, kamers gehorig, eten matig

Tortuga gaaf park, animatie, vooral zenep super enthousiast en leuk, hotel aan een mooi strand, eten was zeer matig qua keuze, smaak, hygiëne (drie van de 4 hebben buikgriep gekregen), kamers waren matig (zeker de eerst geboekte familie kamer), we hebben 300 bijbetaald voor een upgrade (connected room). De kamers waren allemaal zeeeeeer gehorig.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Heel leuk resort

Een hele leuke week gehad samen met mijn dochter. Echt een aanrader dit resort. Alleen jammer bij aankomst dat we een kamer kregen met een heel klein 2 persoonsbed. Terwijl we om 2 losse bedden hadden gevraagd. Hebben na veel gedoe een andere kamer gekregen die ook een stuk kleiner was. Jammer!

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Heerlijke accommodatie

Heerlijke accommodatie met zeer vriendelijk personeel. Eten was uitstekend maar mag iets gevarieerder zijn. Lekkere zwembaden en aangrenzend aquapark, voor hotelgasten gratis toegang met leuke glijbanen en dergelijke. Wegens all inclusive overal voldoende punten om te eten en drinken. Kom ik op het enige minpunt, de kamer! Erg klein met geen/onvoldoende kastruimte! Alleen een hanggedeelte maar geen enkele legplank. De kamer was zo ingedeeld dat je aan eind van het een buro met stoel had waardoor je er nog net tussendoor kon om op balkonnetje kon komen. Kamer met zeezicht gereserveerd maar door de begroeiing zag je geen zee!

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

geweldig goed

Alleen eten koud,jammer maar voor de rest super!!!

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2019

Super leuk gemoedelijk hotel

Super leuk hotel met erg vriendelijk personeel. (Meeste in ieder geval) entertainment super leuke mensen erg mee gelachen en veel lol mee gehad. Kamer was zo zo.. die was klein ons zoontje sliep op een slaap stoel die precies onder de airco stond waardoor we die niet aan konden hebben dat was wel een nadeel. Eten was goed eigenlijk zoals alle all in hotels die we kennen. Strand was vies en om de zee in te gaan moest je via stenen groot en klein wat zeker niet prettig was. Aquapark leuk wij hadden geluk ons zoontje is 1.20 m dus mocht overal in. Was hij kleiner mocht hij dat dus niet. Snackbar was goed. Bar personeel aardig. Werden genoeg leuke dingen georganiseerd.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2017

Supermooi park, kamers vallen tegen

Prachtig aqua park en mooi strand, zwembad ook netjes. Eten is ook prima en warm. Eerste dag van kamer gewisseld omdat deze vies was. Nieuwe kamer was redelijk maar ook geen vier sterren waardig. Verder super vakantie gehad. Handig die busjes, je kunt overal zo naar toe voor een euro.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

Eten is goed kamers zijn goed alleen weinig winkels om de hoek als je gegeten hebt in de avond om half 8 dan kun je vrij weinig doen dan in het hotel hangen . Verder is er wel een centrum waar je kunt komen ongeveer 15 min rijden taxi staat voor de deur voor vaste prijs 10 euro of er is een dolbybusje ergens maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2017

Kamers zijn minder kwa afwerking, tuin resort is goed verzorgd, direct aan strand, mooi waterpark.

Het resort en dan met name de tuin er om heen ziet er verzorgd uit, de kamers zijn minder, afwerking etc, ook de douche is kleine, deken te kort en matrassen zijn niet goed! Eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. Aan het resort zit een prachtig waterpark met super glijbanen. Ook de tuin van het resort is goed verzorgd en geeft toegang tot het zand strand. Kusadasi centrum ligt op ongeveer 8 kilometer van het resort met de dolbus ongeveer 30 minuten.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2017

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

Het was een leuk hotel alleen met erg veel liften. Het strand lag net even te ver weg om te lopen.

Zwembad
Zand strand
Ondergaande zon gezien vanaf strand resort
Centrum Kusadasi