Aqua Fantasy Aquapark & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Fijne plek

Lekkere laagbouw aan het strand. Super aquapark voor kids en papa. Kwaliteit voldoende variatie in de week.

Laatst bijgewerkt: 17 november 2022

was na het seizoen dus alles was gesloten zwembad buiten en 24 uur service.

zie boven.daar is het uitgebreid beschreven.Wil eigenlijk Prijsvrij beoordelen. Zeer slecht behandeld kreeg niet het gene wat ik had geboekt. Wel na bijbetaling van € 60,00 kreeg ik wat ik geboekt had. Maar jullie zullen wek verschuilen achter FPI reizen. waar ik niet geboekt had. Graag een reactie, bvd louis wildschut.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Kindvriendelijke hotel

Het is een kindvriendelijke hotel met vriendelijk personeel met name voor de kinderen. Aquapark fantastisch voor jong en oud. Alleen in deze periode is het water ijskoud.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2022

Mooi, groot

Mooi, groot hotel maar toch alles dicht bij elkaar. Genoeg ligbedden en genoeg plek om lekker in zon of schaduw te liggen. Zand strand op loop afstand waar je van alles en nog wat kunt doen.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Groot hotel met diverse zwembaden en het aqua park was top!

Fijn hotel met diverse zwembaden. Personeel is zeer vriendelijk. De vloeren worden continu geveegd en gedweild. Eten is afwisselend en lekker.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Prima familie park

Veel zwembaden, mooi aquapark, water van de zwembaden wordt niet verwarmd, hierdoor in deze tijd van het jaar voor kinderen erg koud. Eten was erg slecht, veel hetzelfde en weinig variatie. Personeel is wel heel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Simpel hotel waar je niet teveel verwachtingen van moet hebben

Voor de 2e keer in dit hotel. Kunt merken dat het einde van het seizoen is, sommige personeelsleden niet vriendelijk of groeten niet wanneer je gedag zegt. Eten eentonig. Prima hotel voor als je niet teveel wil/kan betalen. Aqua park maakte het mooi voor de kids. Reisorganisatie kwam niet opdagen de volgende ochtend voor uitleg of boeken excursies. Toen TUI benaderd in het hotel en daar excursie geboekt

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Fantastisch resort waar je jezelf niet verveelt

Samen met mijn vriend erg genoten van onze vakantie op aquafantasy. Overdag lekker van de glijbanen en vervolgens de dag af sluiten bij de adults only pool. Enige nadeel was dat je geen drinken vanuit je all inclusieve in het aquapark kan nuttigen. Hierdoor hebben wij niet hele dagen bij het aquapark gelegen. De kamer is prima, gewoon van alle gemakken voorzien maar niet heel bijzonder. We hadden helaas wel mieren in de wasbak, maar vonden we niet zo erg. Waar ik wel echt van geschrokken ben is dat onze reisleider van alltours (schijnbaar de reisorganisaties waar we hadden geboekt via prijsvrij) geen Engels sprak maar enkel Duits. Toen wij vertelde dat wij uit Nederland kwamen, keek ze erg chagrijnig en deed ze weinig dr best om ons te helpen. We hebben onze vragen toen maar aan de receptie gesteld, die waren een stuk behulpzamer. Sowieso heel vriendelijk personeel in het hotel die allemaal erg hard werken.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Super resort!

Wij hebben het onwijs naar ons zin gehad . Kunnen eigenlijk geen negatieve dingen zeggen over deze vakantie!

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Groot schoon maar verouderd hotel

13 dagen geweest. Het ligt ver van het stadje maar daar lopen wij toch niet dagelijks. Animatie is er weinig, en wat er is is erg slecht. hygiene was goed alleen het is verouderd. Eten was elke dag het zelfde maar de a la carte restaurants daarin tegen onwijs goed. Vond ik het verschrikkelijk? Nee maar zou ik er nog een keer heen gaan? Nee absoluut niet. Strand is ook niet mooi. Aquapark is geweldig alleen jammer dat het eten en drinken hiervan weer betaald is.

Mooi park bij hotel
Buitenkeuken