283 beoordelingen voor Hotel Aqua Fantasy in Kusadasi Egeische Kust

7.2
    8.1
    I.
    op 20.05.2019:

familiehotel voor gezin met grotere kinderen

Ik had deze vakantie geboekt vanwege het aqua Park dat erbij zat. Aangekomen bleek dat mijn dochter van 6 nergens in kon omdat ze 3 cm te klein was. Voor de eerste keer alleen op vakantie met de kinderen en enthousiast over de foto's die ik al had laten zien van de glijbanen. Zowel op de site van het Aqua Park als bij het reisbureau waar ik mijn reis had geboekt was dit niet bekend. onbrgrijpelijk en vooral heel teleurstellend

Alexandra
    op 11.05.2019:

Mooie schone en ruime kamers en op het park zelf ook ruim

Mooie schone kamers heel ruim opgezet
    Mooie zwembaden
    Aqua park top

loubna
    op 30.04.2019:

Super Slecht, zonde van mijn geld en vakantiedagen

hotel was zeer teleurstellend, veel faciliteiten die vermeld zijn bij de boekinh waren niet aanwezig, aqua park was dicht, kidsclub was maar 2urrtjes en deden weinig met de kinderen, mijn dochter is 1 keer geweest en wilde niet meer terug. nannycare was niet in dit hotel dus geen oppas service zoals in beschrijving staat vermeld. A la carte eten was 1 x per week en telkens zat het volgeboekt. Het eten was zeer vettig en ongezond, voor peuters geen keuzes. Mijn kinderen hebben lactose allergie en er was niks wat zij kunnen eten. Uiteindelijk omdat de kinderen moesten eten kregen zij hele week huiduitslag en diaree door lactose. de kamer was klein en geen suite, terwijl ik betaald heb voor een suite. schuifdeuren met een open wand waardoor de kinderen licht en geluidoverlast hadden als wij tv willen kijken. Kamers warden slecht geschoonmaakt, geen nieuwe handdoeken, tot ik geklacht heb bij de manager, wat ook een uitdaging was omdat het personeel geen voldoende engels beheerst. voor de kinderen was er geen animatie behalve 1x kinderdisco. zwembad voor peuters en kinderen was saai geen speelgoed, geen glijbaan voor peuters, niks. Het hotel was smerig, overal stof. vloeren waren glad dus zeer gevaarlijk voor de kinderen. pendel dienst naar de centrum moet je betalen en die komt niet bij de ingang van het hotel maar je moet tot aan de hoofdweg lopen. het kost je 10 euro per enkel reis. net zo duur als een taxi. Hotel verdient geen 5* maar is max 3* waardig. kortom een nachtmerrie. Zelfs de koffie was niet te drinken nergens in het hotel verse koffie te krijgen, alleen machine koffie die echt smerig was.
    Uiteindelijk naar griekenland gegaan en buiten gegeten met de kinderen wat ons vakantie veel duurder maakte dan verwacht.

Dennis
    op 07.05.2019:

Wat een kut hotel dit is alles behalve wat de foto s je doen geloven.

Foto.s kloppen niet.waterpark was dicht terwijl deze open zou zijn volgens fti .smerige kamers ,hotel was in opstart fase. Hotelcomplex is in 2 hotels opgesplitst. .
    Aangeboden faciliteiten kloppen niet.

Marc

Super

Hele mooie en fijne accomodatie, top week gehad. Denk volgend jaar weer terug. Ideaal voor gezin met kids

Anne

geweldige accommodatie

Alles super voor elkaar. geweldig aquapark erbij. eten en drinken was van hoge kwaliteit. Hier kunnen mensen geen slechte referentie over schrijven. Ook organisaties alttours/prijs vrij hebben het geweldig geregeld.

Jet
    op 29.10.2018:

Perfect hotel voor een ontspannen vakantie

Het is een prima hotel
    Groot overzichtelijk en erg netjes
    Wij zaten er nu in de laatste week dat het open was
    Het is schoon
    Veel personeel dat van smorgens vroeg tot s’avonds laat continu in de weer is
    Overal is wat, voldoende restaurants eten is prima, soms iets minder warm maar nu was het er niet druk dus kreeg je het terwijl het net klaar was, iedere dag dezelfde dingen en afgewisseld met nieuwe dingen sushi BBQ grill en wraps en bedenk het maar
    Er is geen nee te koop
    Voor de kinderen is het feest
    Het waterpark is een volwaardig goed waterpark met prima personeel die niet continu op hun fluitjes blazen
    Maar lachen en plezier hebben zelfs op de laatste dagen na een drukke zomer
    Wij zijn in veel verschillende waterparkeb geweest maar dit is perfect
    Voldoende banden geen lange wachtrijen en heel veel glijbanen
    Het drinken en eten in waterpark is niet gratis maar ook niet duur
    En je kunt het betalen met je hotelpas
    Het is er veilig en netjes
    Voldoende stoelen en je kunt je spullen er laten liggen
    Ik heb dat overal ervaren
    Iedereen laat elkaars spullen met rust
    Op het park is kinderanimatie en zoveel te doen
    Schuimparty shows enz
    Nu waren wij daar niet echt voor gemaakt dus veel gemist
    We hebben een heerlijke vakantie gehad
    Kamers zijn netjes
    Iedere dag schoonmaak
    Prima bedden ( en ik heb thuis echt een top bed en een man met hernia dus ben echt wel kritisch)

Tamara
    op 21.10.2018:

Zeker geen 5 sterren

Erg teleurgesteld in het hotel en klopt zeker niet met de omschrijving op jullie website!
    Koud eten, alcohol is zo goekope troep dat het naar amoniac smaakt, wil je verse jus dan moet je bij betalen, steen hardde bedden en achterstallig onderhoud van de kamers.
    Zwembaden en tuin zijn wel erg mooi, maar het hotel is zeker geen 5 sterren waardig.
    Max 3 sterren.

• I.
    op 20.05.2019:

1.Bij boeken reis klanten informeren betreft de lengte van 120cm voor de glijbanen in het Aqua Park. 2.Het personeel een beginnerscursus engels geven, zodat ze kunnen communiceren en de vragen begrijpen van de klanten 3. Gen open keuken meer voor bij het buffet, de keuken is zo vies dat de variatie en keuze al snel minder wordt bij het zien hiervan.

• Alexandra
    op 11.05.2019:

Tip personeel van de game room was totaal niet klantvriendelijk hij had alleen maar oog voor zijn telefoon en niet voor de klanten wij zijn ook weg gelopen en hebben er geen gebruik van gemaakt

• Dennis
    op 07.05.2019:

Niet boeken alles op oude foto s gebaseerd. Het klopt niet met het plaatje op de site.

• Marc
    op 04.05.2019:

Bedden zouden wat zachter kunnen

• Anne

Geen. Was super