287 beoordelingen voor Hotel Aqua Fantasy in Kusadasi Egeische Kust

7.2
    8.1
    Nady
    op 10.08.2019:

Mooi en schoon met wat minpunten

Het hotel was mooi en schoon alleen wij vonden de zee ontzettend smerig en niet in te zwemmen. Ook is het eten niet echt zo smakelijk.

Bryan
    op 19.06.2019:

Goed en kindvriendelijk hotel

Wij komen hier voor de 4e keer. Het hotel is nu in twee delen verdeeld: Tui en aqua fantasy. Alles was nog steeds prima. De gym zelfs nog beter. Het aqua park blijft nog steeds geweldig.

Miekeke
    op 11.06.2019:

Goed hotel met mooi aquapark!!

Super hotel ! Vooral als je van zwembaden en veel glijbanen houdt!! Mooi groot opgezet dus niet hoeven vechten voor n bedje!lekker eten voor iedereen wat wils!
    Dit jaar voor de 6 x geweest , volgend jaar gewoon weer terug!

Wilma
    op 06.06.2019:

Geweldig resort, super vriendelijk personeel

Jammer dat van de 4 bowlingbanen er maar 1 werkt rest is kapot.

I.
    op 20.05.2019:

familiehotel voor gezin met grotere kinderen

Ik had deze vakantie geboekt vanwege het aqua Park dat erbij zat. Aangekomen bleek dat mijn dochter van 6 nergens in kon omdat ze 3 cm te klein was. Voor de eerste keer alleen op vakantie met de kinderen en enthousiast over de foto's die ik al had laten zien van de glijbanen. Zowel op de site van het Aqua Park als bij het reisbureau waar ik mijn reis had geboekt was dit niet bekend. onbrgrijpelijk en vooral heel teleurstellend

Alexandra
    op 11.05.2019:

Mooie schone en ruime kamers en op het park zelf ook ruim

Mooie schone kamers heel ruim opgezet
    Mooie zwembaden
    Aqua park top

loubna
    op 30.04.2019:

Super Slecht, zonde van mijn geld en vakantiedagen

hotel was zeer teleurstellend, veel faciliteiten die vermeld zijn bij de boekinh waren niet aanwezig, aqua park was dicht, kidsclub was maar 2urrtjes en deden weinig met de kinderen, mijn dochter is 1 keer geweest en wilde niet meer terug. nannycare was niet in dit hotel dus geen oppas service zoals in beschrijving staat vermeld. A la carte eten was 1 x per week en telkens zat het volgeboekt. Het eten was zeer vettig en ongezond, voor peuters geen keuzes. Mijn kinderen hebben lactose allergie en er was niks wat zij kunnen eten. Uiteindelijk omdat de kinderen moesten eten kregen zij hele week huiduitslag en diaree door lactose. de kamer was klein en geen suite, terwijl ik betaald heb voor een suite. schuifdeuren met een open wand waardoor de kinderen licht en geluidoverlast hadden als wij tv willen kijken. Kamers warden slecht geschoonmaakt, geen nieuwe handdoeken, tot ik geklacht heb bij de manager, wat ook een uitdaging was omdat het personeel geen voldoende engels beheerst. voor de kinderen was er geen animatie behalve 1x kinderdisco. zwembad voor peuters en kinderen was saai geen speelgoed, geen glijbaan voor peuters, niks. Het hotel was smerig, overal stof. vloeren waren glad dus zeer gevaarlijk voor de kinderen. pendel dienst naar de centrum moet je betalen en die komt niet bij de ingang van het hotel maar je moet tot aan de hoofdweg lopen. het kost je 10 euro per enkel reis. net zo duur als een taxi. Hotel verdient geen 5* maar is max 3* waardig. kortom een nachtmerrie. Zelfs de koffie was niet te drinken nergens in het hotel verse koffie te krijgen, alleen machine koffie die echt smerig was.
    Uiteindelijk naar griekenland gegaan en buiten gegeten met de kinderen wat ons vakantie veel duurder maakte dan verwacht.

Dennis
    op 07.05.2019:

Wat een kut hotel dit is alles behalve wat de foto s je doen geloven.

Foto.s kloppen niet.waterpark was dicht terwijl deze open zou zijn volgens fti .smerige kamers ,hotel was in opstart fase. Hotelcomplex is in 2 hotels opgesplitst. .
    Aangeboden faciliteiten kloppen niet.

• Nady
    op 10.08.2019:

• Bryan
    op 19.06.2019:

Je hoeft het hotel eigenlijk niet uit, maar de woensdag markt is toch een leuke afwisseling

• Miekeke
    op 11.06.2019:

Niets aparts denk ik ! Niet teveel meenemen , shoppen daar ;)

• Wilma
    op 06.06.2019:

Efeze, sirence. Pamukalla is een eindje rijden maar de moeite waard.

• I.
    op 20.05.2019:

1.Bij boeken reis klanten informeren betreft de lengte van 120cm voor de glijbanen in het Aqua Park. 2.Het personeel een beginnerscursus engels geven, zodat ze kunnen communiceren en de vragen begrijpen van de klanten 3. Gen open keuken meer voor bij het buffet, de keuken is zo vies dat de variatie en keuze al snel minder wordt bij het zien hiervan.