Cactus Paradise reviews

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Geen 4 sterren waard

Bij aankomst kamer aan landzicht. Enorme stank on badkamer uidruchtig met de bouw Nota bene om 23.00 en 4..15 gebed van de islam.volgende dag andere kamer gevraagd.is gelukt.maar met bijbetaling van 90 euro.eten was eerste paar dagen maar half opgezet Naarmate de week eindigde iets beter.animatie :NIKS ,NADA NOPPES.diep teleurgesteld niets voor ouderen(Dat was juist belangrijk voor mijn vakantie. Boottocht geboekt.helemaal misgegaan door Duitse reisgids.in het vervolg graag een Nederlander.ik kan nog veel verder gaan.maar houd het hierbij....alleen raad ik andere reizigers voor om iets anders te kiezen

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Wij zaten in Cactus Yali. Hotel Paradise ging dicht.

Uitstekend. Mooie vakantie gehad. Resort niet afgekomen met gezin, 2 kids van 4 en 2 jaar oud. Alleen eten was steeds lauw, niet warm. Verder alles perfect voorelkaar.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Na 6 jaar weer terug gegaan. Zeker geen spijt. Geweldig hotel schoon en zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Kleinschalig, netjes en vriendelijk

Kleinschalig familie hotel. Personeel is heel vriendelijk en dag en nacht benaderbaar. Eten is gevarieerd en erg lekker. Nadeel is dat alle horeca om 23.30 uur sluit en er dan niets meer te doen is.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

Super goed hotel.

Jammer dat er geen Nederlanders meer komen en de Duitsers blijven ook weg alles is nu gericht op oost Europa best wel jammer met deze mensen kun je geen plezier maken!!!!!!!!!

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2017

Zeer vriendelijk personeel buiten animatieteam geteld

Zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel, van receptie, obers, tot poestdames toe. Alleen het animatieteam was ronduit onbeleefd en onbeschoft.