Sami Beach reviews

3,2
6,1

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Goed en goedkoop hotel.

Goed hotel, geen uitgebreid maar wel goed eten.elk jaar wordt er weer wat verbetert.

Laatst bijgewerkt: 3 november 2019

ligging prima hotel heeft aandacht nodig.

wij hebben een klacht in ge diend naar corendon via d reisen van eesterenplein te dordrecht

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Redelijk goed hotel wat prijs kwaliteit verhouding betreft.

Wat prijs kwaliteit verhouding betreft een goed hotel met een goede ligging. Personeel was heel vriendelijk en onze kamer werd iedere dag schoongemaakt. Wat eten betreft was het iets minder maar zeker niet slecht.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Niet best

Ontbijt en lunch was wel redelijk te doen,bij de jam stonden geen kaartjes welke jam het zou zijn,,waardeloos dus,,maar avondeten was echt koud,niet lekker en er was niets van een kaartje wat voor vlees het was of soort soep.ik heb nog nooit meegemaakt dat de mensen echt rennend naar het buffet gingen zodra de lichten aangingen, omdat ze bang waren dat ze tekort kwamen,,onze monden vielen echt open van verbazing, ,, 1 medewerker van restaurant Sherrif was echt aardig en 1 schoonmaakster heel aardig.. 1 persoon van receptie ook Verder was het personeel niet Engelssprekend strand was bijna onmogelijk want handdoeken werden neer gelegd door personeel die er voor de Turken zelf waren ,,hotel is echt gericht op de Turken zelf en kregen ook overal voorrang op,,, waardeloos

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

leuk gezelig mooi uitzicht

super gezellig paar stappen en je staat in de zee,op het strand gratis drinken min punt erg veel geluid overlast discotheek,te dicht bij en gaan tot 5 uur smorgens door,kamers worden slecht schoon gemaakt, maar twa prijs verhouding en 3 stere hotel en kort aan zee geweldige vakantie,ook voor mensen in een rolstoel is alles goed bereikbaar