Otium Park Ayaz Aqua Beach reviews

4,5
5,1
4,3

Laatst bijgewerkt: 20 september 2022

Leuke stijl, jammer van het chagrijnige personeel en het vieze eten. Zonde hoe ze met de kamers omga

- De ligging is opzich prima, niet heel ver van het centrum maar ook niet midden in het centrum. Wij vonden dit persoonlijk wel fijn. Enigste nadeel is dat de bussen de berg naar beneden niet rijden en je dit stuk zelf moet lopen. Voor mensen met een goede gezondheid geen probleem maar als je er langer zit en gezondheidsproblemen hebt dan is het wel een beetje vervelend. Taxi's komen er niet veel ze zetten je wel voor het hotel af. - Faciliteiten zijn redelijk aanwezig. Er zijn 2 biljarttafels, 1 pingpongtafel, een zwembadje voor de kleintjes. Verder zijn er 2 zwembaden bij de glijbanen, 1 zwembad tegenover het strand en 1 zwembad bij de receptie die een redelijk stuk doorloopt. Alles is te gebruiken en het water is zeer helder. (Samen met de stijl was dit ver het enigste goede aan het hotel). Er is 1 bar bij het zwembad tegenover aan de zee, schuintegenover zit nog een bar daar kun je ook eten dit is een betaalde bar. Dan is er nog een bar als je langs de receptie op loopt richting het zwembad naar buiten. En een bar bij het zwembad bij de glijbanen dit is de enigste bar die savonds nog open is en die cocktails heeft. - Eten en Drinken : Het is een hotel waar zeer veel Russen, ook wel Engelse en natuurlijk ook Turken komen. Maar zeer weinig Nederlanders. Het hotel houd dus vooral rekening met de Russen hier is het eten ook erg op gebaseerd. Dit is best jammer want als Nederlander en vooral als je niet veel lust, eet je niet veel.. Daarnaast was het eten ook nog eens ijskoud, taai en niet gaar.. Geen kinderbuffet of iets anders voor kinderen.. - Kamer : Deze zag er beter uit dan op de foto's op de site. De kamers zijn verbouwd dat blijkt al een tijd terug. De schoonmaker komt wel iedere dag langs maar als hij geweest is dan vraag je je af waar hij gepoetst heeft. De badkamer poetst hij niet, hij dweilt alleen de kamer met vies water. En als je geluk hebt krijg je handdoeken, gezichtendoekjes, een voetendoekje en een wc rol. In de badkamer zit overal schimmel, de voegen zijn zwart en de kranen zitten helemaal onder het kalk dan is de wc pot nog niet eens benoemd..

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Prima hotel, met prima eten en een fijne ligging

Personeel spreekt amper Engels en vraagt wanneer ze zelf iets niet duidelijk maken: 'kun je wel Engels?' en doet neerbuigend. Dit gebeurde op het moment dat wij aankwamen en ons wilde inchecken. Vind dat je als receptionist het visitekaartje bent van het hotel en deze man begreep dit duidelijk niet, hiermee gingen we al meteen met een negatief vissier het hotel bekijken en onze vakantie in. Terugkijkend op het gehele verblijf, is dit beeld wel veranderd, veel personeel is wel vriendelijk en komt een praatje maken en ook het aanbod aan eten en drinken is meer dan prima.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

een verschrikkelijk hotel

kamers heel vies en bad vol schimmel airco werkte niet wc trok heel slecht door sproeiers vol viezigheid en putje liep niet weg moesten de sproeiers uit zetten tijdens het douchen om overstroming te voorkomen eten veel te vaak koud wat warm moet zijn en anders om zwembad rand overal stukken uit personeel heel onvriendelijk katten eten mee in het restaurant aan je tafel bedden heel hard lakens heel vies al met al echt GEEN aanrader

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Mag nog heel veel aan gebeuren geen 3 sterren waard

Slechte ervaring met deze hotel. Bij aankomst moesten we 2 uurtjes wachten op de kamers. Personeel deed heel geheimzinnig praten heel slecht Engels . Op de kamers aangekomen zag je al dat ze niet weten wat sxhoonmaken is. Animatie voor kleine kinderen heel slecht word bijna niks met ze gedaan. Alleen in de avond kinderdisco. Eten is koud en bijna geen variatie. Elke middag hamburgers met patat 10 dagen lang. 1 keer schimmel op het brood gevonden. Te weinig bedjes bij zwembad en strand. Wij gaan hier niet meer heen.heel erg tegen gevallen.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Mooi verzorgd hotel zwembad iets wat verouderd

Hotel prima voor 12 dagen, eten is goed drinken wat minder ze schenken alleen maar 100 procent malt bier wat ons niet zo bevalt maar verder prima

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2019

Zeer vriendelijk personeel

Mooie omgeving waar veel te doen is. Veel winkels in de buurt op loopafstand. Zeer vriendelijk personeel elke dag schoon beddegoed en schone handdoeken. Het eten was goed elke dag een ander buffet wel ook echte turkse gerechten wat wij heel fijn vonden je bent per slot van rekening toch in Turkije op vakantie. Wel jammer dat het drinken tot 23.00 was.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2018

niet te raden.

Hotel heeft onderhoud nodig nieuwe bedden Schone zwembad

lakens op bed
douche bak