Labranda TMT reviews

Verweij
Laatst bijgewerkt: 23 november 2023

TMT Labranda TMT Bodrum - FTI Touroperators

Heerlijke vakantie, gemaakt door de gastvrijheid van de medewerkers, zoals Recep, Recai & Zahit van TMT Labranda. De schuttelservice hebben we op de heenweg meer dan 1:00 uur staan wachten. Hier kan TMT Labranda niets aan doen, alleen FTI Touroperators wel.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Genoten

We hebben genoten het is een heerlijk verblijf . Super vriendelijk personeel en de uitzichten op het verblijf zijn fenomenaal . All in is perfect heel goed van eten en drinken. Wij kunnen terugkijken op een geweldige vakantie. Ook complimenten voor prijsvrij alles perfect geregeld en een super vakantie voor een goede prijs !!👍

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2023

Mooi gelegen complex wat buiten netjes verzorgd is de kamers zijn aan grondige renovatie toe bedden aan de harde kant kamers verder gewoon schoon op het annex gedeelte met groot gedeeld terras. het buffet heeft veel keuze helaas maar weinig variatie. Al het personeel en bij ons in het bijzonder Zahit doet zijn best om er een fijn verblijf van te maken van receptie bediening schoonmaak entertainment team tot ontspannings massage team.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Mooi gelegen fijn hotel

Labranda is een mooi resort op 20 min. Lopen van het centrum van Bodrum. De kamers zijn gedateerd met wat kleine gebreken en slordige afwerking bedden zijn wat aan de harde kant maar verder wel netjes schoon, het annex gedeelte heeft een mooi uitzicht met een aantal kamers met grote gedeelte dakterras je moet er wel via een brug over een weg naartoe Het buffet restaurant heeft redelijk wat keus alleen weinig variatie de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam ook in de diverse barretjes waar door de dag heen van alles te krijgen is. Het leuke animatieteam zorgt voor genoeg gezellige bezigheden de dag door. Fijn zwembad met genoeg bedden en parasols. Een fijne hammam met diverse massage mogelijkheden door goede masseurs, al het personeel doet zijn best om er een fijn verblijf van te maken. Wel Lopen er in het resort diversen honden en katten (ook in het restaurant) rond maar waren zeker niet storend. Kortom fijn hotel met een paar kleinigheden als je daar rekening mee houdt kun je daar een hele fijne vakantie hebben maar wel op 4 sterren nivo.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2023

Ligging en zwembad zijn top en goed onderhouden. Parasol en bedjes genoeg aanwezig. Het eten is slecht en de kamers zijn oud en niet altijd schoon Personeel is vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Geen luxe. Zeker geen 5***** Veel zwerf katten Eten erg goed

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Hotel erg mooi, bijbehorende annexxen zijn aan vervanging toe

Familiesuite erg klein (geen zitje en erg klein balkon). Hele harde matrassen. Slaapkamer schoon, badkamer niet (veel schimmel en viezigheid in hoekjes) Restaurant erg schoon, goed en uitgebreid buffet. Zorg wel dat je 's avonds op tijd bent want bijvoorbeeld het toetjesbuffet wordt niet aangevuld. Zwembad en daaromheen schoon. Wel 2x per dag keiharde muziek bij het zwembad. Glijbanen stellen niks voor. Voldoende ligbedden. Weinig te doen voor tieners. Resort kan absoluut niet tippen aan resorts in bijvoorbeeld Lara en/of Belek.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

HEt is iets moderner maar de kamers kunnen beter

De afwerking van de kamers kunnen beter,het is net niet af

Laatst bijgewerkt: 17 september 2019

Groot hotel. Eten een beetje eentonig en niet echt warm.

Lagen niet in de geboekte kamer maar in het uiterste hoekje van het gehele complex en moesten 15 Euro per nacht bijbetalen als we een gewone standaardkamer wilden centraal op het complex. Dat vonden wij heel raar. Als we dan ook nog eens cash betaalden ging er een deel van de prijs af. Vond het een beetje louche.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

super hotel meermaals bezocht

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zeer goede prijs kwaliteit verhouding zullen weer terug gan