Mandarin Resort reviews

5,1
4,5

Mw. C. Sint
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2022

Een. Verschrikking ,vies onbeschoft, geen schoonmaak en bovendien werd er geld gestolen uit de kluisjes ven de Nederlandse toeristen.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Gezellig

Schoonmaak was niet goed. Alleen bedden opmaken en beetje vegen. Badkamer zag er niet goed uit. Kon wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken. Voegen erg vies en kit randen, toilet ook!

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Personeel top,ligging top maar een Turks hotel, niet geschikt voor Nederlandse gezinnen met kids

Wij zijn een aantal keer in Turkije geweest, maar dit is absoluut geen 5 sterren hotel. Het hotel is heel oud, dus je kan ook niet top hygiëne verwachten want het is niet meer schoon te houden. Geen animatie of leuke activiteiten in de avond. Personeel doet wel echt super zijn best en de ligging van het hotel is super!

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

fantastisch hotel

Het was een fantastisch hotel. Het had maar weinig muziek. Het had gevarieerder gemogen wat ons betreft. Meer rock & roll, minder disco. Of het kindvriendelijk was, of niet dat weet ik niet. Er waren slechts 2, of 3 kinderen. Kon ik niet beantwoorden.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

erg mooi hotel met mooie zwembaden

erg mooi dichtbij de winkels en de haven taxi en bus dichtbij

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

Verschrikkelijk, verouderd, lawaaierig en saai!

Dit is zeker geen 5 sterren! Het is een verouderd en niet luxe afgewerkt hotel. Ik zou dit hotel zeker niet aanraden. Het is ook echt een extreem gehorig hotel. Als je tot rust wil komen moet je hier zeker niet heen gaan. Het lijkt alsof de deuren open staan als je op de kamer bent. In de ochtenden word je wakker van herrie op de gang en de buren. Ik heb zelf oordoppen aan moeten schaffen omdat ik het gewoonweg niet trok. De kamers worden ook niet goed schoongemaakt. Ze maken alleen het bed op en verschonen de lakens niet. Op mijn eerste kamer was alles kapot, de wastafelkraan lekte over de wastafel, de douchekop was kapot, er kwam aan de zijkant 1 dikke straal uit, de douchedeur kon niet dicht, er zat schimmel op heel het plafond van de badkamer, de wc liep continu door. Nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik naar Turkije ga! Het eten is ook niet goed. Het slechtste eten dat ik in een Turks hotel heb gehad. Dagelijkse veel van hetzelfde, lauw of koud en smaakloos. De bakken worden ook niet dichtgedaan door hotelgasten en ook niet dichtgedaan door het personeel waardoor alles snel gaat afkoelen. In de ochtend is er maar 1 koffiekan filterkoffie die tevens veel te sterk is. Als je pech hebt is die leeg en dan kan je smerige aanmaakkoffie nemen. Ik had all inclusive maar ben voor de lunch en het avondeten buiten het hotel gegaan. Verder is er niks a la carte te bestellen. Dus in de middag aan het zwembad alleen maar een hamburger, friet of kipnuggets, verder niks Aan het zwembad liggen is daar echt heel erg saai. In de avonden is er niks te beleven. Je kan naar café Leon gaan dat bij het hotel hoort. Dit is echt een levenloos saai iets waar je gewoonweg niet wil zijn. Een terras met niet comfortabele stoelen zonder kussens zodat je snel weg bent en niet teveel gaat drinken. Daarnaast stil en heel saai. De fitnessruimte is om te janken. Een hele kleine ruimte waar een paar oude loopbanden staan, 1 multi-apparaat die kapot was en 1 bankdrukker met onvoldoende gewichten. Je hebt gewoon niets eens ruimte om met 2 man tegelijkertijd te trainen. Ik heb dus een abonnement genomen in een achtergelegen sportschool. Let op voor de wellness!! Die dame achter de balie vult alles in met potlood en laat je tekenen voor de prijs. Wij hebben meegemaakt dat we prijzen hadden ondertekent die bij de afrekening gewoon waren verhoogd! Niet te geloven! Daarnaast staan de prijzen voor de behandelingen in Euro. Als je gaat afrekenen kan dat alleen in Lira. Dan rekent ze een idiote wisselkoers waardoor je 15% duurder uit bent. We hebben daar een vervelende discussie door gehad. Hele rare gang van zaken.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

gewelid betaalbare hotel

mooi compleet hotel enige min puntje, veel steile hellingen

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Un hotel foarte frumos , liniștit, curat

A fost minunat. Plaja foarte aproape. Portul frumos.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2019

Locatie Perfekt

Ze zeggen 5 sterren op de gevel Online staat 4 maar als ik mag kiezen 3 sterren

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Fijn hotel

Fijn hotel, goede ligging. In het voor seizoen is het nog niet druk in het hotel. Hierdoor wordt er toch flink gesneden in de variatie van het eten en dat vond ik jammer.