Kairaba Bodrum Imperial reviews

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Fijne, nette accommodatie maar geen 5 steren waard

Mooi en proper hotel maar wat gedateerd. Kamers zijn aan opknapbeurt toe. Ook de restaurant mag eens grondig worden aangepakt. Lijkt meer op een refter dan een gezellig restaurant Het personeel doet echt wel zijn best om het naar je zin te maken maar miste net dat tikkeltje meer. Vooral in het restaurant mag het personeel wat meer hun best doen. Tafels worden niet snel afgeruimd en dat maakt dat je als gast die komt eten vaak geen net gedekte tafel vrij vind. Het eten was zeker geen 5* waard. Weinig variatie, 1 x showcooking op heel ons verblijf. Vaak kip in verschillende variante. Het eten was ook vaak lauw ipv goed opgewarmd. Het zwembad top maar daar ook weer orde en netheid! Als glazen dagen op dezelfde plaats blijven staan terwijl de redder uren onder zijn parapluutje blijft zitten.

Hr. W. van Griensven
Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Vakantie Turkije 2022

Super service, geweldige vakantie gehad met onze vrienden. Er zijn wat kleine verbeterpuntjes zoals de schoonmaak en het aanvullen op de kamer. Voor ons heeft vooral de service en vriendelijkheid van de jongens in de bar en het restaurant onze vakantie super gemaakt. Met name Savas Kanat, echt een topper en een oprechte lieverd, maar ook zijn collegas ramazan, Nihat, Muhammet, Furkan en zijn collega uit het a la carte restaurant waar ik de naam niet van weet waren meer dan geweldig. Voor ons een reden om terug te komen. Fam van Griensven en Fam van de Sluijs

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Mooi en erg lekker eten

Mooie omgeving en erg goed en gevarieerd eten. Vriendelijk personeel