Tej Marhaba reviews

5,3
4,7

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2020

Waardeloos

Niks te doen geen animatie alles kapot 3 x van kamer veranderd vanwege tocht geen kachel en nog vele andere dingen na 2 weken ellende ander hotel gekregen wat we gelijk al hadden gevraagd in andere hotel was alles veel beter en hebben we de laatste 3 weken het prima naar ons zin gehad

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Oud hotel, redelijk schoon, slecht eten, personeel wil fooi voor alles.

Zonder fooien gaat niks. Biertje, lauwwarm uit klein plastic bekertje. Heeft altijd al een poos op de bar gestaan. Eten (vreten) uit grote schalen met te weinig opdienlepels. Eten altijd bijna koud en altijd bijna hetzelfde voer. Tafels nooit gedekt, voor bestek aangewezen op kelners, altijd fooi, en altijd vies tafelkleed. Tot drie maal toe gevraagd om twee badhanddoeken. Na een A4 in 3 talen en aanspreken van een schoonmaakster eindelijk 2 badhanddoeken. Als je vooraf een fooi geeft krijg je drinken uit een glas. Anders niet!!!! Dan is het meer van zoek het maar uit. Eten BUITEN het hotel kan prima, vriendelijke mensen in de restaurants buiten tej marhaba. Voor mij nooit maar echt nooit meer tej marhaba. Weggegooid geld. Jammer, we hadden ons op deze vakantie verheugd.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2019

Nooit meer!

Slechtste vakantie van m’n leven.Drank in plastic bekertjes, dringende mensen bij het buffet die borden met een kop erop vol stouwen.Smakeloos eten, 2 zoutvaatjes voor de hele eetzaal geen lepels op tafel als er soep was, weinig variatie in eten steeds de zelfde salades, weinig groenten.onvriendelijk personeel behalve 1 lief kamermeisje en 1 ober (ondanks fooien)

Laatst bijgewerkt: 3 september 2019

Het animatie team was top ! Het maakte onze vakantie ! Personeel was zeer vriendelijk. Het eten was een stuk minder, maar daar zou in de toekomst verbetering in komen. Verouderd hotel, maar prima !

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Ver onder de maat! geen 4 sterren waard, ook niet in Tunesie

Werkelijk bedroevend.. Je hebt al lage verwachtingen, en ik had me ingesteld op minimaal, maar dit sloeg alles.. All inclusive leek wel op de bon, doorlopend lege bakken en zeer lange rijen voor een omelet of pannenkoek waardoor je wel 20 minuten moest wachten. Bier en drankjes alleen in kleine witte plastic bekertjes, vaak lauw of zonder prik. 's nachts veel overlast door lawaai vanaf de straat, tot 3.30 in de nacht keiharde muziek en disco. Ongeïnteresseerd personeel achter de bar, bijna geen nederlanders, hoofdzakelijk uit algiers en een paar uit rusland. er werd overal in het hotel gerookt, waardoor de kinderen nergens rookvrij waren, niet in de receptie, niet bij het zwembad..

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2019

Personeel.goed Kamermeisje top Alleen eten zeer slecht maar in verhouding prijs goed te doen aangezien je buiten goed en goedkoop kan eten

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Leuk hotel die zij 4 sterren verdiend.

Momenteel wordt het hotel vernieuwd, maar ik kan niks anders zeggen dat het een prima hotel is met prima personeel.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

mooi hotel

waar voor je geld voor herhaling vatbaar uitstekend hotel

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2018

Vies, onhygiënisch hotel

Kan me niet voorstellen dat deze hotel wordt aangeboden op een website van een Nederlandse touroperator. Kamers zijn vies, onder een bed zelfs een volle asbak gevonden. Drankjes bijv. bier wordt aangrboden in kleine plastic bekertjes na navraag blijkt dat dit opgelost kan worden door het dagelijks fooi geven aan bar personeel, personeel vaak onbeschoft en onvriendelijk. Hiervover geklaagd bij de management van het hotel. Bestek bij het eten vies met etensresten, tafelkleed word niet vervangen maar continu omgedraaid, eten te koud en te droog. Wij zijn blij dat we geen voedselvergiftiging hebben opgelopen. Strand is vies en onderweg hangt er riool lucht. Overal, een oud vervallen hotel welk betere tijden heeft gekent.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2018

Oud en vervallen.

Wij hadden de pech met veel Algerijnen op vakantie te zijn. Met name in de eetzaal zijn dit beesten. Complete oorlog rond het buffet en ze laten op de tafels een slagveld achter. Kan het hotel weinig aan doen, maar een flinke domper op onze vakantie. Kwaliteit van het eten liet ook te wensen over. Verder zie je dat ze de crisis nog niet te boven zijn. Veel achterstallig onderhoud. Het feit dat je zelfs 's avonds bier en mixdrankjes in plastic wegwerp koffiebekertjes krijgt is ook best appart.

Houtrot en afgebladerd stucwerk
Zonsondergang