286 beoordelingen voor Hotel Riadh Palms in Sousse Golf Van Hammamet

6.7
    elly
    op 07.02.2017:

gezellig familiehotel

kom er al jaren, personeel is vriendelijk,obers en kelners maken je het naar de zin.bedje aan het strand wordt voor je neergezet. en eten is goed.l

Meindert de Jong
    op 04.06.2015:

groot en goed hotel

Volgens Neckerman waren er rolstoel vriendelijke kamers
    Dit was niet zo. Echter het hotel heeft dit goed opgelost.

W
    op 02.06.2015:

zeer groot, maar prima hotel dat wel aan renovatie toe is!

Ik zou het beoordelen als een 3 sterren hotel. Het is vast ooit een super 4 sterren hotel geweest maar het is wel aan renovatie toe. Wij hebben 250€ pp betaald, dat is zeer weinig, dus is de prijs kwaliteit al snel goed. Wij waren hier in mei in een hotel dat denk ik voor zo'n 60 a 70% bezet was.

De kamers zijn prima, je slaapt er alleen dus oké, toch zou het beter zijn als er renovatie plaats vind. Wij hadden een voordeel kamer en werden aan de zijkant van het hotel geplaatst. Ook vanaf daar gewoon uitzicht op zee. Voor zover ik gezien heb kun je vanaf je balkon van alle kamers de zee zien. Het mooiste is natuurlijk om er recht voor te zitten, maar vanaf het balkon dus vanaf iedere kamer denk ik.

Het restaurant is zwaar aan renovatie toe! Stoelen zijn stoffig, wij hebben het ervaren als vreetschuur. Dit kwam niet alleen door het type mensen maar ook door de manier waarop het hotel er mee omgaat. Mensen worden rustig met "vreemden" aan een ronde tafel gezet. "Super gezellig" maar ik zit liever gewoon aan een 2 persoons tafeltje? Daarbij is het eten redelijk als je bedenkt dat ze voor zoveel mensen eten moeten maken. Eten van een buffet is al snel droog en taai. Ook hier is dat het geval, maar we hebben er geen buikpijn van gekregen. Ze maken in de ochtend gebakken ei en wafels vers, in de avond wraps. Eten dat voor je neus wordt klaargemaakt is lekkerder dus heb ik mij vooral daartoe beperkt.

Het was onze eerste "all inclusive" vakantie. We weten niet hoe dat bij andere all in hotels is, maar ik had hier veel meer van verwacht. Je hebt net als met volpension ontbijt, lunch en diner. Dit is allen in de vreetschuur. Er wordt laat ontbijt aangeboden. Dit is zeer beperkt qua keuze mogelijkheden. "snacks" en "andere dingen" die gedurende de dag te verkrijgen zijn, zijn crêpes, oliebollen en stukjes pizza. De "a la carte" restaurants zoals het verkocht wordt zijn niet echt a la carte. Er is een vast menu (geen keuze dus!) wat ze op een kaart schrijven. Het eten komt volgens mij gewoon van het buffet af vanuit de vreetschuur. Voordeel is dat je hier wel gewoon aan een tafeltje zit met een kaarsje en dat ze het hier wel gezellig proberen te maken. De kwaliteit van het eten is echter niet beter dan in het buffet. Wij hebben drinken gekocht in de supermarkt naast het hotel, was mier zoet allemaal en alles vanuit de post mix.

Het personeel is aardig en behulpzaam, ze doen alles voor een fooitje. De slappe lach hebben aan je tafel en op het moment van weglopen staat het gezicht weer strak. Nep dus. Ze verdienen zon 300-400 € per maand en leven op de fooien. Ter info.

De ligging is super. Toeristen treintje stopt voor de deur. Taxi is goedkoop, 3 dinar naar Sousse en 6 naar port el kantaoui. Ze proberen het voor meer te verkopen, zeggen dat je de rit al een aantal keer hebt gedaan werkt wel in de onderhandeling. Vooraf afspreken. In de straat zijn verschillende andere hotels en restaurantjes, in port el kantaoui kun je prima eten.

Als zon zee strand vakantie is het een aanrader. Wij vinden het niet zo fijn om aan het hotel gebonden te zijn. Wij hebben de Sahara Explorer excursie gedaan. Dit is een tour van 2 dagen. Zo zie je echt wat van het land. Je zit wel 1200 km in een bus, maar er zijn voldoende stops en dingen om te zien. Aanrader. Verder zijn er weinig interessante excursies, zeker in de buurt is er gewoon weinig te doen of te zien.

Er zijn veel stakingen en demonstraties in Tunesie! Er zijn, ook voor het hotel roadblocks opgezet door de politie. Dit is door het hele land. De hotels zijn allemaal afgeschermd met hekken voor de ingang zodat autos niet zomaar het terrein op kunnen. Stakingen op wegen om auto's aan te houden komen ook voor, dit is vooral gericht tegen de overheid, maar wel intimiderend, ook hebben ze auto's langs de weg in de fik gezet. Grimmige sfeer daar. Niet handig om s'avonds over straat te gaan. Overdag opletten, zie Minbuza.

Verkopers zijn opdringerig, er wordt geadviseerd om je zonnebril op te zetten hard door te lopen. Deze mensen verdienen weinig geld en ze proberen wat extra te verdienen aan de in hun ogen rijke toerist. Maak een praatje of bedank ze vriendelijk. Als je ze respect geeft krijg je dat terug. Ze weten dondersgoed wat wel en niet kan. Ze bluffen gewoon. Door ze respect te geven of een geintje te maken prik je daar zo doorheen.

marianne
    op 28.05.2015:

direct aan het strand en het eten is werkelijk fantastisch.

groot hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Marian
    op 26.05.2015:

Leuke vakantie voor tussendoor. lijkt me niet prettig als het hotel volgeboekt zou zijn.

Leuk zwembad met fijne bedden, slechte badkamer met wc die slecht door spoelde, in algemene ruimten sloten niet alle wc's, prima eten, tussendoortjes en drinken. Alleen wel jammer van het a la carte eten aangezien er geen keus was en het vanuit het hotel zelf een ingericht zaaltje was.

Peter
    op 23.05.2015:

Ruime kamer, lekker eten, aan strand, dicht bij centrum.

Voordeelkamer geboekt en ruime kamer met balcon met 4 bedden en grote badkamer gekregen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met ook veel op verzoek klaar gemaakte gerechten als gebakken ei, omelet, pancakes, wafels e.d. In de middag in restaurant buffet en tussen zwembad en strand ook buffet en barbecue. in de avond zeer uitgebreid buffet met veel keus (ook veel visgerechten). Wel hier en daar achterstallig onderhoud. Maar op verzoek wordt veel gefixed indien nodig, bijvoorbeeld lampje vervangen of rekje vastgezet.
    Omgeving Sousse lijkt op situatie Turkije 10-15 jaar geleden. Veel leegstaande hotels en (plastic) rommel in de berm. Jammer dat er weinig winkeltjes in de directe omgeving bij het hotel zijn en dat de Medina (oude stad) 's-avonds gesloten. was. Opdringerige winkeleigenaars vielen ons erg mee, vergelijkbaar met Turkije aantal jaar geleden.

joost
    op 18.05.2015:

goed hotel en het eten heel goed

ik vindt de excursies veel te duur via de reisorganisaties,helaas worden ze niet aangeboden door de inwoners.

Karin van Leiden
    op 12.05.2015:

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, goede ligging

Wij hebben ons prima vermaakt, mooi hotel, buffet van prima kwaliteit, altijd wel iets wat lekker was de ene keer meer natuurlijk dan de andere keer, maar voldoende afwisseling. Hadden gekozen voor zeezicht, dit is een echte aanrader! Wakker worden en dan meteen een mooi uitzicht over zwembad en zee,,,, in een woord geweldig. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, kortom je wordt hier echt in de watten gelegd. Als we nog een keer naar Tunesië gaan zal het zeer zeker dit hotel weer zijn.

Faciliteiten van Riadh Palms

• Golfen obv 9 beoordelingen
  • Meer obv 3 beoordelingen
  • Wintersport obv 3 beoordelingen
  • Naturisme obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Sousse

Wednesday 28-6 Helder/Zonnig
Monday 3-7 Helder/Zonnig
Tuesday 4-7 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Riadh Palms

Boulevard 14 Janvier Sousse 4011, Tunesië Sousse, Tunesie

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Riadh Palms in Sousse, Golf Van Hammamet.

Vakantiepanel.nl heeft 286 vakantie beoordelingen Riadh Palms.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Riadh Palms vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Riadh Palms scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Riadh Palms vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Riadh Palms en het actuele weer Sousse. Bekijk hier ook andere Hotels Sousse of Hotels Golf Van Hammamet. Op de pagina van Sousse vind je vakantiebeoordelingen Sousse en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Riadh Palms achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Riadh Palms!

• elly
    op 07.02.2017:

hotel ligt centraal ,tussen medina en port el cantoui taxi is er goedkoop

• Meindert de Jong
    op 04.06.2015:

Raad het zeker aan

• W
    op 02.06.2015:

Sahara Explorer, deze komt niet in gebieden die rood zijn aangegeven op minbuza. Bij Tozeur wel heeeel dicht in de buurt. Wij hebben het risico genomen. Aanbeveling/tip aan Prijsvrij/Neckermann, zet een goede reisleider in. Iemand die wel iets kan en wil vertellen over het land. Iemand die enthousiast is en vragen kan beantwoorden, gerust kan stellen en weet hoe het zit! Ze is vast heel aardig, maar ze snapte er helemaal niets van. Gelukkig was er een gast die al eerder was geweest. Deze kon wel wat vertellen. Ook aan de receptie zijn er dingen duidelijker geworden. Welkomstmeeting was 3 min... Wie is er al eens eerder geweest? Hebben jullie je bankpas omgezet naar wereld? Er zijn een aantal excursies waarbij ze 3 foto's liet zien en de foto omschreef en ze wilde al weer weggaan... Fijn in een vreemd land waarover het ministerie van buitenlandse zaken zegt waakzaamheid betrachten, in een hotel waar je niet meer dan een nummertje bent...

• marianne
    op 28.05.2015:

zeezicht nemen en af en toe een fooi voor het personeel

• Marian
    op 26.05.2015:

A la carte mogelijkheid schrappen. Badkamer opknappen. Wc sloten repareren.