Liberty Resort reviews

4,9
5,6

miranda
Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

staan niet voor comfort van gasten

Kamer werd slecht schoongemaakt.Schimmel op plafond en balkondeuren.Badkamer 3 dagen niet schoongemaakt.Eten niet gaar en heel erg koud.Personeel vriendelijk .Entertainmentteam top.Kinderanimatie elke dag hetzelfde.Entertainment kan wel wat beter.Veel overlast van muggen en vliegen werd helaas niks aan gedaan.Klachten werd niet op gereageerd

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Voor ons niet meer

Na 2de dag 5 dagen ziek in bed gelegen van eten. Hotel is echt geen 4 sterren waard. Personeel is vriendelijk. Maar eten is echt een ramp. Jammer van onze vakantie.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2018

Goede prijs/kwaliteit!

Komt alleen weer op vakantie naar dit leuke land met mensen die het verdienen om hun vakantie-economie weer op het niveau van voor de aanslagen te krijgen. Nog wel met achterstallig onderhoud, maar een prima hotel om all-inclusive te verblijven: lekker eten, ruime kamers, prima service, genoeg plaatsen om te bezoeken ( met de bus die voor het hotel stopt kun je heel goedkoop naar leuke stadjes in de buurt), goede massages en een mooi groot zwembad. En een transfer van maar 5 minuten vanaf het vliegveld!