El Mouradi Club Kantaoui reviews

5,4

Hr. R. Tuijn
Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2022

Een hotel waar wij vele jaren herinneringen hebben liggen en altijd bij ons zeer geliefd was. Echter na de aanslag in 2015, daarna de corona restricties is het hotel enorm achteruit gegaan. Na een deal tussen Tunesië en Algerije voor algerijnse toeristen weet je niet wat je aan chaos mee maakt. Het was 1 puinhoop buiten veel achterstallig onderhoud om. Dit was voor ons de laatste keer hoe spijtig ook door velen van het personeel te kennen die alles voor je willen doen, Chockry van de receptie, de dames in het restaurant, de geweldige strandwacht Bob die voor je vliegt. Mocht men hier naartoe willen gaan, ga asjeblieft niet vanaf eind augustus vanwege de vakantie vierende Algerijnen.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Verouderde bungalows, genoeg animatie, genoeg keuze in eten

Iets verouderd hotel Wel heerlijke vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 30 september 2018

Verouderd, te weinig personeel

Te weinig personeel, overal rijen, achterstallig onderhoud, slechte service

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2018

Uiterst gunstig gelegen en kwaliteit naar verhouding

5 juni 2018 afgereisd naar dit hotel tot 3 juli 2018. Voor ons nieuwe herinneringen maken na 3 jr, daar wij midden in de aanslag hebben gezeten toendertijd. Aller warmst ontvangen. Het was weer thuiskomen. Hotel heeft erg te lijden gehad doordat het na de aanslag dicht moest en men is druk bezig met renovatie om alles weer in de goede staat waarin het verkeerde terug te krijgen, dit met geldmiddelen die nu pas binnen beginnen te druppelen nu men weer naar Tunesie mag reizen, dus.....houdt hier rekening mee en toon er svp begrip voor! Men werkt keihard en vliegt voor je!

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Geen hoge verwachtingen hebben

Zouden beter hun best mogen doen op de kamers, wat betreft schoonmaken, en kabeltjes ed netjes wegwerken. Geen bladers aan het plafond ed.