Nozha Beach & Spa (ex Vincci Nozha Beach and Spa) reviews

4,4
44% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
11%
Gemiddeld
44%
Matig
11%
Slecht
34%
6,3
Locatie
4,1
Hygiëne
7,8
Kindvriendelijk
4,7
Faciliteiten
5,0
Decoratie
7,5
Animatie
6,5
Personeel
4,1
Eten en drinken
5,1
Slaapcomfort
6,1
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022
2,0

Super slecht

We kwamen aan om 1 uur snachts en onze kamer was nog niet klaar. Dus kregen we een tijdelijke kamer. En dat zou in eerste instantie 2 aparte kamer zijn terwijl we een familie kamer zouden hebben. Zijn hier niet mee akkoord gegaan en na veel discussie hebben we 2 kamers gekregen die aan elkaar grenzen via een deur. Het restaurant was open maar de hadden aleen gele rijst verder niks. Dus wij naar de kamer. We kregen het pasje en ze zei ja hier recht door naar buiten dan links en dan gebouw in. Verder geen uitleg verder van het hotel. Wanneer is wat open wat kan je doen ect. Eenmaal met alle koffers in kamer is de kamer ook niet echt schoon. Hebben foto's gemaakt. Dan is het restaurant ook echt vies. Ook dit hebben we tegen de restaurant manager gezegd en die zei ja sorry maar er word niks mee gedaan. Ook hier hebben we foto's van. Het personeel is heel erg chagrijnig. Je staan bijna een half uur ind e rij voor 2 mini pannekoekjes. Meer krijg je er niet ook niet als je zegt dat je ook van de kinderen haalt.Dus met kinderen is dit echt geen succes. Zwembad is ook erg vies. Roosters liggen los. Binnen zwembad is heel erg liggen stukken tegel in. Ook het middags en avond en snack moment zijn echt heel erg teleurgesteld. Je wacht heel erg lang en geen eten wat de kinderen echt eten. Mij kinderen leven hier op droge koude pasta en pannekoeken en droog brood. En ze hebben wel patat enz maar daar moet je dan apart voor betalen. Echt belangrijk voor een all in hotel. We zijn zelf eten buiten het hotel gaan halen en dingen im de supermarkt. Ook mogen we savond de enige magnetron die in het restaurant is niet gebuiken om melk op te warmen. Want het restaurant is dicht. De wc in de.lobie zijn ook heel erg vies en stinken erg. Ook liggen alle bedjes hele dagen vol en handdoeken blijven liggen dus als je al een bedje hebt moet je hem echt houden. En de 3 glijbanen die er al zijn echt wel aan vervanging toe. Zijn gewoon kapotte stukken verf dat er af komt.. ook al klaag je ze doen er niks aan. Op de dag van vertrek van de lift kapot en zaten op de 3de verdieping. Meerdere keren geklaagd maar ze doen er niks mee. Na veel gezeur kwamen ze ons gelukkig helpen om de koffers en kinderwagen te tillen maar ze waren echt niet blij.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019
2,0

Erg slecht hotel dat geen 4 sterren waard is

Om 22:00 uur aangekomen en toen was de kamer nog steeds gereed. Het personeel was erg asociaal. De lakens werden niet gewassen. Het personeel gaf aan dat ze de lakens enkel in de droger stoppen terwijl de lakens erg vies waren. Bij vragen werden we niet geholpen bij de receptie. Ze hadden telkens een leugen. De kamers hadden geen aangename geur.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019
5,0

Gaat wel

Was zo als ik gedacht had op zich netjes schoon genoeg eten

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019
4,0

massa hotel s avonds heel rumoerig

lange reis met de bu ruim 2 uur van luchthaven naar hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2018
6,0

Goed hotel

Wij waren hier met 2 stellen, hebben het hier erg naar ons zin gehad. Hotel is gedateerd waardoor het er soms niet schoon en mooi uit ziet. Echter is dit wel echt het geval, het personeel is continu bezig alles voor de gasten zo goed en fijn mogelijk te maken. Je kan niet naar de wc in de lobby gaan zonder dat je er een schoonmaakster ziet bijv.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 september 2018
7,0

aardig, maar niet spectaculair

mooie locatie die netjes werd onderhouden. Eten beetje eentonig en weinig variatie door de week heen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2018
6,0

Alles was matig

Matig eten, steeds hetzelfde en veel te weinig voor t aantal gasten Flessen water op tafel waar iedereen een beetje uit drinkt en daarna weggegooid wordt. Geen frisdrank tenzij je t vraagt en de ober geeft je dan een fles warme cola wat weer stiekem moet. Mooi zwembad, glijbanen stelt niet veel voor, alleen geschikt voor wat kleinere kinderen. Wij kwamen om 11.30 aan en hebben tot 15.00 op onze kamer en kluisje moeten wachten. Dus niet zwemmen niet douchen niks want je kon nergens heen. Bedden ging wel maar de kussens waren erg geklontert. Naar de hamam geweest bij t hotel en dat is een afspiegeling van t hotel. Oud en versleten. Animatieteam deed erg zn best de hele dag en t personeel is erg aardig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 juli 2018
6,0

Eten en hygiëne kunnen veel beter

Het eten van het hotel is eentonig en de hygiëne van alles is erg slecht

Foto's van klanten

Hotel kamer
Zo kregen we de kamer op de eerste dag.
Witte troebel zwembad baby