Samira Club reviews

3,3

Mw. P. de Jonge
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Zeer slecht

Onvriendelijk personeel slecht eten aparte all inclusief formule eten wat redelijk is moet betaald handoekservice moet betaald Personeel komt ook gewoon de huisjes binnen

Mw. J. van Strijland
Laatst bijgewerkt: 19 september 2022

Leuke huisjes en redelijk schoon.eten bijna iedere dag het zelfde.wc bij de receptie erg vies.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

zeer slecht en vies hotel

was een zeer vies hotel eetzaal smerig drinken niet koud of niet voorradig ,familiekamer heel klein geen vriendelijk personeel, geen airco in de eetzaal dus heel warm wat niet goed is voor de kwaliteit van het eten ,dag waarop de hosstess van Tui er moest zijn was ze er niet

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Niet aan te bevelen!!!

Bij boeking staat gratis handdoeken bij het zwembad, alleen borg... helaas wij hebben iedere dag voor onze handdoeken moeten betalen (5 pers) als je fooi geeft en het is te weinig, wordt het letterlijk voor je voeten gesmeten!! Restaurant is vies. Veel te druk en te klein voor de gasten. Service is er niet in het restaurant. Veel viezigheid. Bij aankomst in het hotel, ba lang reis... pas om 14.00 inchecken. Tot die tijd wordt je aan je lot overgelaten. Bij vertrek ( vroeg in de ochtend 6 uur) gevraagd voor mogelijkheid ontbijt... gelukkig kon en mocht dat in het restaurant... stokbrood koffie en boter stond tot onze beschikking. Echt... hier nooit meer nasr toe!!!!

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Eentonig

Hier een weekje vakantie gehouden met mijn dochter. Het eten was hartstikke eentonig. Elke ochtend, middag en avond was het eten hetzelfde. Wat ook vreselijk was, waren de mensen die al vroeg in de ochtend de bedjes bij het zwembad bezet hielden en daarna de rest van de dag nergens meer te bekennen waren. Opdringerige fruit-verkopers bij het zwembad. En ook de medewerkers van de wellness waren opdringerig en pusherig met het aanbieden van behandelingen. Er werden wel leuke uitstapjes aangeboden, zowel vanuit het hotel als vanuit TUI. Deze hebben wij dan ook gedaan om uit het eentonige hotel weg te zijn. WiFi was alleen beschikbaar in de openbare ruimte (lobby). En zelfs hier deed de verbinding het vaak ook niet. Contact met thuis onderhouden ging dan ook moeilijk. De schoonmaaksters, personeel van de lobby en jongeren van de kinderanimatie waren wel heel aardig. Maar al met al zullen wij hier niet meer naartoe gaan op vakantie.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Nooit meer

Strand als je de zee in wil moet je eerst door de kamelen strond Aan de bar de drank s avonds in plastic weg werp bekertjes ook de bier en wijn doen ze daar in eten weinig variatie wij hadden voor Tunesië geboekt maar leek wel dat we in rusland zaten

Laatst bijgewerkt: 1 september 2018

Eentonig

Wij zijn apart aangekomen op de locatie . Mijn vrouw komt uit Algerije en meld zich als eerste met de reisbescheiden aan de receptie . Vervolgens wordt haar verteld, dat ze pas de sleutel van de bungalow krijgt als ze eerst €200 betaald ,omdat ze Algerijnse is . Hoezo discriminatie ? Na veel bellen met reisorganisatie heeft ze dan toch uiteindelijk de sleutel gekregen na 2 uur wachten en onderhandelen . Het eten is kwalitatief gemiddeld , maar 11 dagen hetzelfde is ons toch iets teveel , dus veel buiten de deur gegeten . Als je een plaats wil hebben aan het strand , geen probleem maar dan moet je wel vroeg uit de veren . De eerste handdoeken worden al om 06.00 uur op de bedden gelegd . Of je moet de strandwacht betalen elke dag om een bed te kunnen krijgen , volgens het hotel gratis ligbedden aan het strand . Er waren bedden gereserveerd , de gasten kwamen pas om 11.45 uur onder het excuus , we moesten eerst ontbijten.. Alles bij alles , nooit meer

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2017

niet voor herhaling vatbaar

Hetavondeten was koud en slecht lunch en ontbijt goed

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

Verouderd

Drank in zeer dunne plastic bekers. Nooit zout of peper op tafel Tafelkleden vies.