Paradis Palace reviews

4,5

4,5

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Geen welkom gevoel alles draait om geld en geen respect

Het is een moeie hotel maar op elkaar. Animatie team respectloos sinds de eerste dag geen gedag tot de einde. De animatie heel arrogant de mannen waren achter elke dames geen respect ookal waren de dames getrouwd gingen ze achteraan flirten alles wat geen respect had geen gezicht.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Goed hotel voor een week relaxen

Vriendelijk personeel, de receptie is correct maar afstandelijk. Strand ziet er keurig uit met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Eten was super met veel variatie en vers bereid echt niks op aan te merken. Het hotel beschikt over veel kamers via paden achter het hotel, de kamers zijn goed maar de badkamer is absoluut niet geschikt voor ouderen of minder valide. Ik heb dan ook veel ouderen hierover horen klagen dat ze hulp nodige hadden met in en uit stappen van de badkuip. De receptie gaf dan ook aan dat er wel kamers waren met douche maar dat dit op aanvraag moet. Het hotel beschikt dan ook niet over een goede WiFi verbinding en is op 1 punt t.w. In het Moorse café te krijgen waardoor jongeren zich daar veelal ophielden. Ik zou zo weer naar dit hotel gaan want voor 1 week is het super, al vind ik het wel zo belangrijk om deze punten te benoemen voor de ouderen (badkamer) en jongeren (WiFi)