Seabel Rym Beach Djerba reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Onze eerste reis met een baby

Alles op voorhand geregeld, zelf een standaard prive taxi om ons naar het hotel te voeren en dit verliep heel goed. Toegekomen bij het hotel, heel vriendelijk personeel die ons direct naar de kamer bracht. We hadden na een nachtje slapen toch een andere kamer gevraagd vanwege de niet verluchtte badkamer, geurhinder en heel harde bedden. Ze hebben ons geholpen om naar een andere grotere kamer te verhuizen. Er waren daar 4 bedden + babybed, waardoor we plaats tekort hadden. Na meerdere malen gevraagd te hebben om één bed weg te doen, hebben we zelf het bed op het terras geplaatst. De poetsman deed wel super hard zijn best om ons verblijf op te vrolijken met leuke kunstwerken op het bed. Eten was heel lekker en het personeel kwam altijd eens kijken hoe het met ons en de baby ging. Het binnenzwembad was zeker een aanrader voor ons. Daarnaast hadden we enkele uitstapjes gedaan met onze baby en de mensen waren heel behulpzaam. WIFI was bijna overal in de gebouwen aanwezig. De laatste dag hadden we een wellness gedaan in het hotel. De massage was top! De hammam iets minder aangenaam door een slechte geur. Conclusie: een leuke vakantie gehad in Djerba met een baby van 3 maanden oud.