Prague Centre Plaza reviews

3,2

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2023

Een hotel die naar ons verwachting vol doet voor de reis maakte

Dat kan ik niet geven, Het hotel was goed Ik weet niet meer.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2023

Standaard, eenvoudig

Hotel ligt goed gelegen als je van wandelen houdt. Het is ongeveer een minuut of 20 lopen naar het centrum / nationaal museum. Halverwegen de route zit een metrostation waar je eventueel gebruik van zou kunnen maken. Het zijn vrij simpele kamers die bij aankomst zeer schoon ogen en van de gemakken voorzien. Helaas kwamen we er wel achter dat tijdens je verblijf de kamer niet perse wordt schoongemaakt maar enkel netjes word gelegt zodat het op het oog schoon lijkt. Personeel zag je niet veel enkel de mensen van het ontbijt hebben we vaker gezien. Voor een kort verblijf zeker wel een aanrader als je niet te veel wilt uitgeven voor een verblijf net buiten het centrum van Praag. Niet bedoeld voor men die van luxe houdt.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2023

Prima als je met een budget op een goede locatie wil zitten

Het is niet heel luxe, maar dat hoeft ook niet voor de prijs. De ligging is goed, je bent snel bij de tram van waar je overal heen kunt en binnen 10 minuten in de binnenstad bent, maar ook snel aan de overkant van de rivier of in de Nieuwe Stad. Het inbegrepen ontbijt is ook prima. De bedden zijn alleen best hard, en het hotel staat naast een drukke weg. De geluidsisolatie is niet al te best, dus je hoort het vele verkeer heel erg goed, vooral als sochtendsvroeg om 6 uur het verkeer op gang komt. Oordoppen zijn aan te raden. Ook zijn er geen extra stopcontacten en moet je kiezen tussen lampen of je telefoon opladen.

Laatst bijgewerkt: 7 december 2022

Knus, gezellig en klein maar fijn

Het is een klein gezellig hotel, de kamer is gezellig ingericht en iss lekker knus. Personeel is erg vriendelijk en helpt je graag als je vragen hebt. Het is wel een eindje lopen naar het centrum maar heel dichtbij stoppen trams en metro lijn B waar je sneller mee hij het centrum en andere mooie plekken kan komen.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2022

Prima hotel, alle faciliteiten aanwezig

hotel is gunstig gelegen, op loopafstand van metro, centrum en centraal station

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Goed hotel

Top! Goede prijs / kwaliteit verhouding. 15 min wandelen naar nieuwe stad. Lekker ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 25 april 2022

Net Hotel maar personeel niet echt klantvriendelijk

Het hotel was netjes en ligt redelijk centraal. Metro en Tram op 5 minuten loopafstand. Ontbijt was ook goed echter 10 minuten nadat het buffet sluit doet men gewoon het ligt uit. Men trekt zich er niks van aan of er nog mensen aan het eten zijn. Verder waren de mensen netjes maar wel een beetje stug.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2022

Netjes, schoon klantvriendelijk

Geen commentaar bij dit punt. Hierboven voldoende feedback gegeven.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2020

Nette kamers , eten niet bijzonder

Was een nette kamer met goede bedden ! Minpunt , ontbijt was niet veel soeps , en in de avond was het restaurant gesloten dat we verplicht waren om ergens anders te eten Personeel was ook niet echt vriendelijk