1 beoordelingen voor Hotel Junior in Praag Praag En Omstreken

Eva
    op 31.07.2007:

Ga niet naar het Junior Hostel als je van luxe houdt!

Ik was nog nooit in Praag geweest en toen mijn vrienden op het idee kwamen om vanaf Berlijn door te reizen naar Praag, leek mij dit super.
    Een ander land, een andere stad dan normaal. Maar na mijn vakantie kijk ik íets minder positief tegen Praag aan. De architectuur is geweldig daar, ik heb dan ook niks tegen de stad op zichzelf. Maar de obers in restaurants zijn zo ontzettend arrogant en onbeschoft tegen buitenlanders, ik schrok er echt van! We zijn 4 avonden uit eten geweest, en elke avond was het weer raak. De derde avond zijn we zelfs uitgescholden vlak voor onze neus. Het hostel werkte trouwens ook niet echt mee, onze kamer was echt bloedverziekend heet, de gordijnen hingen nog half aan de gordijnrails, als ik in bed lag voelde ik de tram langs komen omdat het hele bed begon te schudden, de mensen in de andere kamers waren zeer luidruchtig en daar werd niks tegen ondernomen. De douches waren helemaal beschimmeld, en je had ook totaal geen privacy aangezien de deuren geen slot hadden. Net zo min als de wc deuren. Ik weet ook wel dat hostels niet gemaakt zijn op comfort, maar dit was wel heel erg. Ik raad je dan ook niet aan om naar dit hostel te gaan.

Junior is geschikt voor *

• Cultuur obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Praag

Wednesday 28-6 Onweer
Saturday 1-7 Helder/Zonnig
Sunday 2-7 Regenbui
Monday 3-7 Regenbui
Tuesday 4-7 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Junior in Praag, Praag En Omstreken.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen Junior.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Junior vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Junior scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Junior vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Junior en het actuele weer Praag. Bekijk hier ook andere Hotels Praag of Hotels Praag En Omstreken. Op de pagina van Praag vind je vakantiebeoordelingen Praag en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Junior achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Junior!