7 beoordelingen voor Hotel Austria Suites in Praag Praag En Omstreken

8.2
    Phylicia
    op 30.12.2011:

Hotel om te genieten!

In December hier 6 dagen geweest, onder andere met kerst.
    Goed hotel, erg ruime kamer (ik zat in hotelkamer 21).
    Wanneer je je hotelkamer opendoet heb je een gang waarin een grote linnenkast staat en een deur naar de badkamer. Via je gang kom je in je slaapkamer wat erg ruim is! Bed lag lekker en je hebt een bank en 2 stoelen zodat wanneer je in je hotelkamer bent niet alleen maar op bed hoeft te zitten/liggen. Ook is er een tv aanwezig en in je slaapkamer zit weer een deur naar een soort keukentje.

In dit keukentje ligt van alles wat je kunt pakken; honing, jam, koffie, verschillende soorten thee, paté, verschillende soorten smeerkaas, sapjes, yoghurtjes, 2 soorten muesli kortom genoeg!
    Elke dag mag je aangeven hoelaat jij je ontbijt wenst te krijgen, ik verwachtte hier niet teveel van maar zelfs dit was goed.
    Er wordt elke ochtend een mandje naar je kamer toegebracht op de tijd die jij wilt en dat mandje was bij ons standaard gevuld met 2 witte kaiserbollen achtig, 2 bruine pistoletten (wel anders dan bij ons) en 4/5 sneeën brood. Hierbij werden altijd 2 speciale dingen gegeven zoals een roombroodje, appelbroodje en nog meer delicatessen.

Verder spreekt de receptie redelijk engels, ze willen je overal erg graag mee helpen.
    Op de dag van vertrek vroegen wij of de koffers daar mochten omdat we na onze check-out nog 7 uur moesten wachten voor ons vliegtuig vertrok.
    Onze koffers werden speciaal in een hok gedaan wat op slot ging, erg veillig gevoel.
    Ook vroegen wij of er een taxi gebeld kon worden voor kwart over 2.

Toen wij terug uit het winkelcentrum kwamen (Wat maar op 2 min lopen ligt!! New yorker, H&M, heeeeeeele grote supermarkt: Tesco, Bakkertjes, echt super!!!) maar toen wij terugkwamen rond 2 uur zat de taxi al netjes in het hotel op ons te wachten.

Wij gaan deze zomer terug naar Praag en dan zeker in dit hotel!!
    Ik was er zeer over te spreken.

Bert
    op 19.12.2011:

Goed hotel.ontbijt op de kamer is eenvoudig maar goed.

Hotel ligt op loopafstand van de oude stad .Metro om de hoek en 3 tramlijnen

Dion
    op 14.12.2011:

Keurig hotel

Het ontbijt wordt op de kamer gebracht en is ruim voldoende geen vleeswaren maar dit kun je voor een paar kronen naast het hotel in een winkel halen. De kamers zijn erg schoon en netjes en is gelegenheid om koffie en thee op de kamer te zetten. De metro zit op een steenworp afstand en bezienswaardigheden zijn hiermee goed te bereiken.

Johan
    op 31.10.2011:

Uitstekend familiehotel

Uitstekend verzorgd hotel, elke dag ontbijt op kamer. Eigen keukentje met koelkast en koffie-theefaciliteiten. Ruime hotelkamer. Korte afstand naar de metro/tram/bus. Groot overdekt winkelcentrum op 100 m.afstand.
    Personeel goed opgeleid, vriendelijk en de engelse taal sprekend.

• Expert
    Hetty Hofman
    expert beoordeling
    op 29.04.2011:

Het is een eenvoudige accommodatie.
    De ligging is echt heel goed.
    Het ligt ca. 5 minuten lopen vanaf het metrostation Andel.
    Tevens ligt het op ca. 1 km afstand van de Karelsbrug en alles is goed met de tram of lopend te bereiken.
    De kamers van de accommodatie liggen aan de achterzijde, waardoor je geen overlast hebt, van het drukke verkeer.

Eddy
    op 20.10.2009:

Nette accomodatie meer geen faciliteiten. Lokatie bij tram richting centrum.

Hotel is uitermate geschikt om met de tram het centrum van Praag te bezoeken. Er zijn geen faciliteiten, restaurants etc.
    Een eenvoudig ontbijt wordt op de kamer bezorgd.

Ralf
    op 01.04.2007:

• Expert
    Hetty Hofman
    expert tip
    op 29.04.2011:

Austria Suites is een goede accommodatie en heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Vanaf hier kan je makkelijk met de tram/metro naar diverse delen van de stad om de bezienswaardigheden te bezoeken of te winkelen. Je kan er ook voor kiezen om lopend te gaan, want alles ligt redelijk dichtbij elkaar. De accommodatie is rustig, ondanks dat het aan een drukke weg ligt. De kamers zijn namelijk aan de achterkant gelegen. Dit hotel is echt een aanrader!