Atos reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2022

Gewoon hotel met simpel ontbijt en eenvoudige kamers.

Ligging hotel is prima en alles is schoon, verder zijn er eenvoudige kamers maar dat is wat je mag verwachten voor deze prijs, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, ontbijt is heel eenvoudig maar voor ons was het goed genoeg.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2022

Goede prijs kwaliteit

Een goed hotel voor de prijs, alleen erg warm en erg droge lucht. Ontbijt was niet zo heel erg en de televisie bijna alleen tjechisch. Heerlijke douche!

Laatst bijgewerkt: 9 september 2019

Rustig, schoon, goede ligging

Erg mooie entree hotel, personeel houdt zich op de achtergrond ( weinig interactie), schone kamer, goede locatie, rustig. Ontbijtbuffet erg basic, wel voor ieder wat wils. Kamer was wel erg klein.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2017

Hier kun je prima verblijven

Prima hotel op een prima plek. We hebben hier ook elke morgen heerlijk ontbeten.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2017

Degelijk mooi en perfect

Ligging tov het centrum was perfect. Enkele minuten lopen tot aan de Karelsbrug. Onderweg diverse terrassen en restaurants. Dichtbij de kabelbaan. Het hotel was precies waarvoor het bedoeld is. Geen onnodige fitness en andere vage ruimtes. Rolstoel, of slecht ter been, dan wordt het allemaal wat lastiger. Hier is het hotel niet, maar dan ook echt vanaf de voordeur, niet op ingericht.

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2017

Oud, vies, maar met een geweldige ligging

Bedden waren oud en de zeep dispensers zaten onder de schimmel. De douchekop kon niet blijven hangen en moesten we klem zetten tegen de muur om een straal van boven te krijgen. S'ochtends hadden we geen warm water voor de douche.

Laatst bijgewerkt: 12 november 2016

Goed hotel voor zen prijsklasse

Prijs kwaliteit zeker een aanrader mits een paar aanpassingen . Kamer aan drukke baan met trams kan je geen raam openen , zelfs met ramen toe heel veel lawaai . Pluspunt van dit alles is openbaar vervoer op 20 meter zonder lange wachttijden . Bedden keihard , internet aan 3 € per dag is veel geld . Behulpzaam personeel ,ontbijt basic maar in orde . Zouden er terug boeken mits een zachter bed en geen kamer aan drukke straat . Een aanrader

Laatst bijgewerkt: 6 september 2016

Goede ligging en schone kamers

Hotel met ruime, schone kamers en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iedere ochtend een uitgebreid ontbijbuffet en uitstekend gelegen nabij een tramhalte.