Astoria reviews

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Zeer net hotel en super ligging

We kwamen al om 09.30 bij hotel en eigenlijk konden we pas om 15.00 op de kamers, echter hadden ze kamers vrij zodat we direct kamers kregen. Kamers zeer netjes en schoon, iedere dag schone handdoeken. Niks te klagen. Bij het ontbijtbuffet was het wat krap maar eten was voldoende… eieren, verschillende broodsoorten, fruit, sapjes etc. Voor ons prima. Ligging van hotel ook top, op loopafstand van het oude Praag, Joodse wijk, karlsbrug etc. Al met al een net hotel, prima ligging en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 21 november 2023

Kamer

Netjes en schoon

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2023

Simpel, maar schoon en net hotel met een zeer gunstige ligging.

Het hotel ligt in het centrum met alles op loopafstand. De kamers zijn schoon en netjes. Het ontbijt is vrij simpel, maar wel gewoon prima en voldoende.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2022

Goed gelegen hotel. Schoon en zeer klantvriendelijk

Goede vriendelijke ontvangst. Koffers kunnen veilig achter gelaten worden bij de conciërge. Heel klantvriendelijk! Wachtend op de taxi voor de terug reis mochten we nog een koffie uit de automaat haken in de ontbijt ruimte.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Prima.

Heel mooi hotel. Ligging is ideaal, alles lopend te doen. Super vriendelijk personeel, wij komen graag weer terug.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Netjes ,schoon , vriendelijk .

Net hotel alles goed behalve het brood bij het ontbijt dat leek elke dag wel een week oud te zijn.

Laatst bijgewerkt: 9 april 2022

Centraal gelegen goed hotel

Hotel Astoria is een centraal gelegen prima hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt uitgebreid en goed. Bedden liggen heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 30 november 2019

Geweldig hotel

Het hotel is niet duur en volledig vernieuwd, het ontbijt is super uitgebreid en ontzettend lekker. Je mag er de hele dag gratis koffie thee en water drinken in de lobby en het personeel is extreem vriendelijk. Ook was het heel netjes en de lekkerste bedden die we ooit op vakantie hebben gehad. Het hotel ligt midden in het centrum bij 2 grote winkel centra en 5 minuten van de grote winkel straat.