Jomtien Palm Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2023

Teleurstellend!

De foto’s op de site komen niet overeen met de werkelijkheid. Het hotel heeft een flinke renovatie nodig. Alle bedden zijn doorgezakt, en de kamer is verouderd. Het uitzicht vanuit het hotel bestaat uit verlaten lege hotels die in de avond geplunderd worden. Het ontbijt is gebaseerd op de chinezen en Russische voorkeuren. Voornamelijk warme maaltijden. Er zijn wat oude broodjes te verkrijgen met ei of jam. De medewerkers in het hotel lopen erbij alsof ze er geen zin in hebben en alles teveel is. Hotel lig wel dichtbij het strand en de vele restaurants. Wij zijn teleurgesteld en raden deze locatie niet aan.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Goed hotel mooie ligging fijn zwembad en goed ontbijt

Wij komen nu al 10 jaar in dit hotel vriendelijk personeel en heel goed ontbijt goede bedden en netjes schone kamer. Heel fijn zwembad. Alle kamers uitzicht op zee, strand is aan de overkant van de straat. Goede restaurantjes in de buurt waar je lekker kunt eten.

Laatst bijgewerkt: 15 december 2019

Goede ligging en mooi hotel en lekker ontbijt

Uitgebreid ontbijt heerlijk mooi zwembad en tuin om in te liggen fijn hotel en hulpvaardig personeel.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019

Goede ligging nette kamers

Net hotel alleen jammer van de extra kosten voor gezelschap

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

Mooi hotel van buiten

Hotel van buiten ziet er netjes uit. Echter waren de kamers echt oud en niet zoals op de foto. De bedden waren echt oud en voelde je goed de veren. Onder de bedden word niet gepoetst dus alles doen ze alleen voor het zicht. Als je geen tip neer legt dan leggen ze de handdoeken op je bed klaar met een nieuwe wc rol. Als je wel iets klaar legt word alles netjes aangevuld en op de juiste plek gelegd. Airco beneden is echt veelste koud in de lobby.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2019

Mooi gelegen, groot beetje oud hotel

Een mooi liggende hotel aan het mooi strand met vriendelijke personeel

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2019

Prima hotel.

Ligging goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2017

Prima hotel! Goede ligging!

Het hotel heeft een fijne ligging. Je zit erg centraal. Met de bahtbus zit je binnen 20 min in Pattaya. Mooi uitzicht vanaf de kamer! Qua faciliteiten was het prima. Heb wel 1 minpunt! De gym is geen gym te noemen. Was wel een teleurstelling aangezien de aanwezigheid van een gym voor mij wel 1 van de redenen is geweest dat ik voor dit hotel ben gegaan. Ontbijt was niet bijzonder, maar prima!

Laatst bijgewerkt: 13 april 2017

goed hotel alleen een iets te commerciele denkwijze

netjes, maar voor elke extra voorziening moest extra betaald worden