Kamala Beach, a Sunprime Resort reviews

5,3

Hr. A. Doornbosch
Laatst bijgewerkt: 9 november 2023

Perfecte lokatie en super verzorgd verblijf

Dit hotel heeft een geweldige samenstelling van zwembaden, restaurants en overige benodigdheden. Pin automaat shop massage fitness alles is aanwezig. Wij vonden het een mooi uitvalsbasis voor onze scooter trips. De plaats Kamala heeft alle in zich van rust tot een bruisende feesttenten. Het stand is eveneens een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 16 december 2022

Kwaliteitshotel met uitstekende service en faciliteiten en ligging

De ligging is uitstekend.het eten is niet zo gevarieerd maar wel heel erg goed. De kamers zijn wat klam maar wel comfortabel. Het complex is heel groot en heeft alles in huis om je vakantie onvergetelijk te maken. Je kunt gebruik maken van de animatieshows van het aangelegen Sunwing hotel. Het was onze 1e ervaring in Phuket en dit hotel heeft ons een zeer mooie beleving gegeven van onze vakantie.

Laatst bijgewerkt: 9 december 2022

super hotel

super hotel met alleen maar vriendelijk personeel. Ideale ligging voor uitstapjes en direct aan prachtig zandstrnd

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2020

1 woord fantastisch

supergoed hotel,ruime kamers,airco,goed eten,elke dag kamer schoon gemaakt,service geweldig,personeel fantastisch.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Prachtig mooi resort

Prachtig mooi en luxe resort in rustige omgeving op vakantie eiland Phuket.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2019

Prachtig luxe resort

Prachtig luxe resort in rustige omgeving op vakantie eiland Phuket

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2018

Prijs kwaliteit goed

Ligging direct aan het strand...rondom resort niets...vieze straten, strand vele stukken een vuilnisbelt. Eten in resort slecht, ziek van geworden. Kamer die we uiteindelijk zelf hebben geregeld ivm honeymoon ( zou prijsvrij doorgeven...ze wisten van niets) was mooi, goede bedden, super vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2017

zoals bekend van Thailand: personeel met een glimlach

strand viel zwaar tegen, zéér gevaarlijk en veel troep op het strand en in de directe omgeving weinig levendigheid

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

Heerlijke relaxte vakantie!

In het boven 15j. gedeelte verbleven. Heerlijk rustig en relaxed. Diverse mooie zwembaden met genoeg ligplaatsen en een bar om van lekkere cocktails te genieten. Op loopafstand van diverse lokale restaurants en barretjes. Genieten van massages, zowel op het resort als in het dorp zelf. Personeel is zeer behulpzaam. Reageren meteen als je iets nodig hebt (ook als dit een extra matras is!)

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2017

Mooi resort , vriendelijke mensen, direct aan het strand

Zoals het plaatje beloofde zo zag het ook uit. Mooi, schoon, vriendelijk personeel. In de avonduren had er iets meer gezelligheid aan de bar mogen zijn op het resort zelf. Een fantastische vakantie gehad!

voor ons niet alledaags: pas op vallende cocosnoten
Uitzicht van het balkon
Kameruitzicht