Sea Cliff Resort & Spa reviews

9,6
9,8

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Seacliff resort

We hebben een heerlijk weekje gehad op het seacliff resort, met een heerlijke temperatuur van rond de dertig graden. Het resort verdient een pluim , mooi gelegen aan het water...schone kamers en omgeving op het park, heel vriendelijk personeel die altijd voor je klaar stond.. de spa is bijzonder professioneel .kortom perfect. Wij hebben een excursie gedaan Safari blue leuke ervaring mooie onderwaterwereld, goeie lunch, wel een hoop geld voor wat je krijg die dag maar die keuze hebben we zelf gemaakt. Het eiland zelf moet je niet veel van verwachten, de mensen zijn arm het land is niet bepaald schoon, dan zijn wij maar rijk bedeelt in Nederland dat besef je wel weer. Wel is het jammer dat je eerste dag verloren gaat aan reizen, het visum duurt zeker 1 uur voordat je naar je bestemming kan waar wij om 22.45 uur pas aankwamen gelukkig was de bar nog open tot 00.00 uur en op de dag van vertrek wat om 18.45 uur uur was konden wij geen gebruik meer maken van het diner, achteraf kom je middags gebruik maken van de lunch maar dat was ons niet verteld....jammer.. De warmte in ons lijf heeft ons zeker goed gedaan, daarvoor is het super.

Hr. J.J. Wilkes
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Geweldig resort op een prachtig eiland

Seacliff resort heeft een zeer mooi uitzicht op zee. Vanuit je ligstoel aan het zwembad, met vriendelijke bediening en een overvloed aan soorten cocktails, kom je met het zeer aangename klimaat goed tot rust. Zanzibar is een verrassend eiland met veel mogelijkheden de natuur en cultuur te leren kennen. In het resort ontbreekt het aan niets en iedereen doet zijn best het extra naar de zin te maken. Een echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2022

Een aanrader !!

Buiten hotel niets te doen maar hotel seacliff zelf is een top hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten en drinken. Alles word goed geregeld voor je, kamers zijn netjes en prachtig uitzicht. Alles word goed schoongehouden!!! Een aanrader !!!

Laatst bijgewerkt: 12 november 2019

goed gelegen, scoort hoog in prijs/kwaliteit

prachtig gelegen resort met verzorgde tuinen. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel. Afwisselende maaltijden van erg goede kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2017

PRIMA HOTEL

goed hotel , alleen all inclusief is anders dan bij andere hotels wordt gebracht kan soms lang duren, maar kan ook snel er zijn is altijd een verassing.