Ocean Paradise Resort & Spa reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Prachtig, ontspannen, vriendelijk personeel

Wij hebben ons verblijf in ocean paradise als heerlijk ervaren. Bij aankomst verwonder je je al over het uitzicht, het begint eigenlijk al als je het grindpad richting het resort oprijd onder de prachtige bloemenboog door. Je wordt vriendelijk ontvangen door het personeel met een lekkere watermeloen smoothie en vanaf het begin word alles voor je geregeld. Het zwembad is tip top bijgehouden en dagelijks worden alle tegels rondom het zwembad geschrobd. Het enige nadeel is dat het strand openbaar is.. wat betekend dat de lokale bevolking daar ook mag komen. Dit zou uiteraard geen probleem zijn maar wat wél een probleem is is dat ze daar 9 vd 10 keer niet zijn om van de zee te genieten maar om de toeristen van alles te verkopen. Het moment dat je het strand op loopt heb je meteen 3 mannen om je heen staan die je wat willen aansmeren.....Dat is erg jammer maar hier kan niks aan gedaan worden en is ook niet ten nadelen van het resort. Verder is het eten en drinken geweldig geregeld. Elke avond een ander thema tijdens het avond eten. Wij hebben geen enkele dag het zelfde hoeven eten, ‘s middags had je keuze uit gerechten van een uitgebreide kaart. En ook ‘sochtends was alles prima. Het enige minpuntje van het resort vond ik zelf dat je maar op 2 plekken WiFi hebt: bij de receptie en bij de poolbar. Als je over heel het resort gebruik wil maken van de WiFi moet je 15 dollar p.p. betalen.. Dat vind ik echt niet meer van deze tijd...Maar al met al zeker een aanrader!!