Diamonds Mapenzi Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Met een paar verbeteringen is dit een TOP plek

Het personeel maakt écht deze plek. Hun vriendelijkheid en vrolijkheid is super, hier kunnen wij nog wat van leren in Nederland. Enige jammere is dat de meesten niet goed zijn in Engels. Dat maakt communiceren, zelfs met iets bestellen of om een defect aan de kamer door te geven, lastig. Qua eten kun je elke dag perfect uit de voeten met dagelijks wisselende en verse gerechten, plus een mega vriendelijke chef die zelfs al je mogelijke extra verzoeken waarmaakt. De plek zelf is prachtig en wordt keurig onderhouden door veel personeel. Alhoewel wij het opvallend en een beetje vies vonden dat de vloeren worden overgeslagen, zowel in de openbare ruimtes als in onze kamer. De kamer is heerlijk, lekker ruim, alleen niet altijd een warme douche en de bedden zijn echt heel erg oncomfortabel. Verder kun je je prima vermaken in dit resort met alles wat er te doen is hier binnen en buiten. Prachtige plek natuurlijk. Wel 1,5 uur rijden vanaf het vliegveld. En hou er rekening mee dat je niet zelfstandig op pad kunt of het resort af. Tot slot, het entertainment/de animatie op het resort was voor ons overbodig.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Excellent

Prachtig gelegen en voortreffelijk personeel. Minpuntje is wifi-bereik in de kamers