Eco Torarica reviews

3,3

Laatst bijgewerkt: 7 september 2019

Prima hotel en vriendelijk personeel en goede verzorging

Dit was ons starthotel voor n rondreis van hieruit naar Anaula wat ook een uitstekend resort was. Toen was Berg en Dal aan de beurt waar we de ene dag geen koffie kregen de volgende dag geen handdoeken en als klap op de vuurpijl geen toiletpapier. Het eten was er niet best en het wachten erop duurde altijd een uur zowel het diner als lunch als tussendoortje. Geen uitwijkmogelijkheden om buiten het resort te kunnen eten.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2018

Goed hotel. Laatste dag oppassen.

De laatste middag kregen ewe een telefoontje dat we per uur dollars moesten bij betalen als we bleven tot we opgehaald werden Met mij was door D reizen dat we op de kamer mochten blijven We zijn met ruzie vertrokken. En hebben ons ergens anders laten ophalen door het busje.

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2018

Gewelidig, rustgevend, goed bereikbaar!

Eco Resort Inn heb ik ervaren als een plezierige plek. Ik ben tot rust gekomen. Het is een prima verblijf als je alleen op reis bent, het geeft je een huislijk gevoel.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2017

Heerlijk basic, tropisch en laagdrempeling.

Bij Eco Resort krijg je een voorproefje van wat Suriname te bieden heeft. ZIcht op de suriname rivier, het lekker eten, de natuurlijke omgeving met zijn prachtige palmen en vogels die je gezelschap houden bij het ontbijt. Ook komt je wel eens een hagedis of een kikker tegen. En als je geluk hebt kun je oogk nog een manja van grote boom van de buurman vangen.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

Kan allemaal wel beter

we hadden dit hotel een paar keer, maar ook als hotel om naar de rond reis te verblijven. Het ontbijt was goed en de kamer prima, Maar de vriendelijk van het personeel was bij het ontbijt en/of bij de bar was ver te zoeken,ook het zwembad was heel klein en stonk er regelmatig.Als je drinken bij het zwembad wilde mocht je zelf eerst 100 meter lopen om iemand te vinden die het dan kwam brengen.Wel was er een mogelijkheid om bij een ander hotel te gaan zwemmen. Zou dit hotel niet meer aanbevelen om meerdere dagen te verblijven. het hotel is prima als je op door reis bent.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2017

Ruime kamer, schoon en medewerkers zijn erg aardig. Ontbijt heerlijk ruime keuze.

Eco inn resort