Koggala Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Geweldig hotel

Ik heb een heerlijke vakantie gehad in Koggala Beach hotel. Lekker gegeten, was zeer afwisselend en goed verzorgd. Personeel ook top! Kamer met airco prima met uitzicht op de zee! De slechte reviews die ik hier ben tegengekomen vind ik echt niet terecht Prijs-kwaliteit is uitstekend. En nog belachelijke om onderscheid te maken tussen 'locals' en toeristen.. zoals ik ergens las... Heel fijn hotel!

Uittenbogaart
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Koggala

Geweldige locatie om vanuit daar van alles te ondernemen. Goede bedden en uistekende service. Super fijn en warm zwembad. Wat wij minder vonden is dat het hotel onderdeel is van groepsreizen waardoor er soms ineens een groep van 10-20 man komt voor 2 dgn en dan het ineens erg druk is. Het ontbijt is ook beperkt. Gelukkig kan je veel beter naar buiten gaan en heerlijk ontbijten tegen een veel betere prijs!

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Koggola Village

We hadden een mooie kamer die iedere dag netjes schoon werd gemaakt met zicht op de zee. Vriendelijk en behulpzaam personeel , 1 minpuntje was het eten , bijna iedere dag dezelfde gerechten en na een week heb je dat wel gezien. Maar voor de rest hebben wij een prachtige vakantie gehad in Koggola.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2019

schitterend hotel

Mooi groot hotel waar het lekker vertoeven is.Airco en ventilator zorgen voor een goede nachtrust.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2017

We zaten in Kogalle Village dat er naast ligt

Prachtig intiem hotel met de zee aan je achterdeur en een mooi zwembad voor je deur. Lekker rustig en lief personeel. Minder maar voldoende variatie bij het eten maar behalve de buffelcurd (yogurt) misten we niks. Heerlijke en goedkope massage. Heb nu al heimwee naar dit kleine paradijsje met een prachtig volksmuseum aan de overkant; niet missen!