Club Dolphin reviews

9,6

J Binnendijk
Laatst bijgewerkt: 12 januari 2024

gewedig

het hotel/resort was geweldig ik wam erg vroeg aan en stopte me in een bungalow???? de volgende dag gezegd klopt niet. er werd gelijk een goede kamer geregeld wel kleiner dan ik geboekt had . Personeel erg vriendelijk en behulpzaam . eten drinken erg goed niks te klagen over deze hotel/resort.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2017

Prima en goed hotel

Goed hotel. Prima eten met voor ieder wat wils. Ruime en schone kamers en villa's. Een groot en een klein zwembad met ligweide.Twee restaurants. Ruime lounge bar.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2017

Gastvrij hotel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is er super wordt goed rekening gehouden met dieet wensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen de bedden zijn wat minder. En in de avond is de animatie wat minder van kwaliteit tot geen animatie.

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2016

Exotisch, gastvrij, luxe

Mooie huisjes, schoonmaak iedere dag, zeer vriendelijk personeel, eten wel behoorlijk kruidig, Maar ook elke dag soep! In mei geen aanrader want dan is het moesson, met elke dag een paar uur stortregen en zeer heftige onweersbuien.... De regen is trouwens wel warm....WiFi af en aan, ws door de regen, veel mieren ( reusachtig) die zeer pijnlijk bijten. Muggen!

Restaurant
In het huisje
Heftige regen in mei, elke dag
Strand