Goldi Sands reviews

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Very good big hotel.

We arrived very late. We got a super nice and big room. We had a very nice breakfast. Everything was available. We stayed only 1 night. Found out that this was a club hotel with all kinds of activities on the beach nice staff very helpfull.

Hr. J. van Grunsven
Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Hr. B. Schaars
Laatst bijgewerkt: 6 september 2023

Mooie ligging aan het strand, leuke omgeving met restaurantjes, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2023

Prima hotel voor 1 of 2 nachten Negombo

Groot, wat massaal hotel in straat met aantal andere grote hotels. Het is echt een ‘doorreishotel’ waar iedereen start of eindigt. We kregen een upgrade naar een 4p suite dus dat was heel fijn. Lobby en restaurant is duidelijk wat meer aandacht aan besteed dan de kamers. Die kunnen wel wat onderhoud gebruiken. Ontbijt is ok, niet super bijzonder voor zo’n hotel. Zwembad is fijn en direct aan het strand natuurlijk ook al kun je nu de zee niet in (rode vlag)

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2023

Een beetje outdated. Maar dat zijn alle hotels. Prima hotel om mee te starten

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2023

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2022

Goed verzorgd

Mooie accommodatie direct aan een stuk privé strand, fijne start van de reis

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Zeer goed midden klasse hotel

Hotel steeds waarvan een kwart van de gasten een regelmatig terugkerende groep is. Verder veel gasten die hun reis door Sri-Lanka hier starten of afsluiten. Er wordt een nieuw gedeelte bijgebouwd dat in juli ongv. klaar zal zijn. Die kamers zijn identiek aan de bestaande kamers, alleen nieuw.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2018

Prima Hotel

Netjes, vriendelijk hulpvaardig personeel. Het verdient 4 sterren. Idiaal hotel voor iets oudere mensen. geen animatie dus niet aan te bevelen voor gezinnen met kinderen.